گوشی جدید سونی‌اریکسون با دوربین 12 مگاپیکسلی معرفی شد. - فن آوری اطلاعات - اخبار

گوشی جدید سونی‌اریکسون با دوربین 12 مگاپیکسلی معرفی شد.

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۳/۱۱ ۷:۲۴:۲۵ (750 بار خوانده شده)
شرکت سونی‌اریکسون سه گوشی جدید به بازار معرفی کرد که یکی از آن‌ها Aino نام دارد و می‌تواند با کنسول بازی PlayStation 3 و رایانه شخصی ارتباط برقرار کند. این گوشی شامل دوربین دیجیتالی 8/1 مگاپیکسلی می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به قابلیت پشتیبانی از نسل سوم فناوری‌های ارتباطی و مخابراتی(3G)، بلوتوث، قابلیت پشتیبانی از شبکه بی‌سیم Wi-Fi، صفحه‌کلید سخت‌افزاری و نمایشگر 3 اینچی لمسی اشاره کرد.



این گوشی قابلیت جدیدی با عنوان Remote Play به کار رفته است که برای کنسول بازی قابل‌حمل PSP مورد استفاده قرار می‌گیرد. گوشی Aino پس از برقراری ارتباط با کنسول PS3، فایل‌های صوتی، تصویری و عکس در این کنسول را دریافت و در حافظه داخلی خود ذخیره ‌کند. البته باید توجه داشت که این گوشی به هنگام برقراری ارتباط با PS3، از فایل‌های تصویری با فرمت HD و بازی‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی Aino قادر است از طریق برنامه مدیریت چندرسانه‌ای Media Go سونی‌اریکسون، با فایل‌های رسانه‌ای در رایانه‌های شخصی ارتباط برقرار کند. بر این اساس، گوشی Aino می‌تواند با قرار گرفتن در حالت شارژ شدن، از طریق شبکه بی‌سیم Wi-Fi با برنامه Media Go ارتباط برقرار کرده و فایل‌های مورد نظر کاربر را دریافت کند.

علاوه بر Aino، شرکت سونی‌اریکسون دو گوشی دیگر را نیز با نام‌های Satio و Yari معرفی کرده است. گوشی Satio شامل دوربین دیجیتالی 12/1مگاپیکسلی، نمایشگر لمسی 3/5 اینچی و سیستم‌عامل Symbian می‌شود. این گوشی در "کنگره بین‌المللی تلفن‌همراه" در بارسلونا با نام Idou شناخته شد.

گوشی Yari نیز دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی را در خود جا داده است و ضمن داشتن سیستم سرعت‌سنج، برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده است. دو گوشی Satio و Yari از پاییز امسال وارد بازار می‌شوند


همکاران سیستم