افزوده شدن برنامه‌های جدید به سایت‌های یاهو - فن آوری اطلاعات - اخبار

افزوده شدن برنامه‌های جدید به سایت‌های یاهو

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۳/۱۷ ۷:۰۸:۱۰ (779 بار خوانده شده)
یاهو برای نگه داشتن کاربران به مدت طولانی‌تر در سرویس‌های خود حدود 20 برنامه شرکت‌های دیگر را به سایت‌های متعددش اضافه می‌کند.



(ایسنا)، این اقدام در راستای استراتژی یاهو برای تبدیل این سایت به قطب آنلاین کاربران و کشاندن افراد بیش‌تر به سرویس‌های این شرکت اینترنتی صورت می‌گیرد.

به همین منظور برنامه‌ها و ویجت‌هایی در سرویس‌های یاهومیل، My Yahoo ،Yahoo Connected TV و Zimbra قرار خواهند گرفت تا قابلیت‌های متعددی که کاربران روزانه در فضای آنلاین انجام می‌دهند به آن‌ها اضافه شود.

به‌عنوان مثال یاهو برنامه ویژه PayPal را در یاهومیل عرضه خواهد کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند در داخل یاهو میل به انجام مبادلات آنلاین بپردازند؛ البته این برنامه‌ که برای یاهومیل عرضه می‌شوند در طول دوره آزمایشی بتا برای شمار محدودی از کاربران قابل دسترسی خواهد بود.

صفحه اصلی شخصی شده My Yahoo نیز سرویس Mint.com برای مدیریت اطلاعات شخصی، سایت Mokugift برای دادن هدیه‌های دوستدار محیط زیست و سایت وبلاگ‌نویسی ورد پرس را در این سایت یکپارچه می‌کند.

سرویس Yahoo Connected TV نیز که از دستگاه‌های ساخت سامسونگ و ال‌جی الکترونیکس قابل دسترس است، صاحب ویجت‌های جدیدی برای جست‌وجو و مشاهده ویدیوهای یوتیوب، یافتن اطلاعات و کلیپ‌هایی از Showtime و مشارکت در فروشگاه eBay می‌شود.

همچنین مجموعه برنامه‌های سبک به نام zimlets به مجموعه نرم‌افزار پیام‌رسانی و همکاری Zimbra اضافه می‌شود که قابلیت‌های آن را توسعه می‌دهد.