برگزاری کارگاه بین‌المللی آموزشی شبکه‌های نسل آینده با همکاری ITU - اخبار - اخبار

برگزاری کارگاه بین‌المللی آموزشی شبکه‌های نسل آینده با همکاری ITU

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۸/۳/۲۰ ۵:۳۷:۴۴ (870 بار خوانده شده)
ایتنا - کارگاه آموزشی شبکه های‌نسل آینده ((NGN با همکاری اتحادیه جهانی مخابرات((ITU، مرکز تحقیقات مخابرات ایران ، دانشکده پست و مخابرات و شرکت مخابرات ایران و با حضور 14 کشور منطقه آسیا و اقیانوسیه از 24 لغایت 28 خرداد ماه در مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار می‌شود.



گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، کارگاه مذکور با هدف استفاده از مشاوره‌های اتحادیه جهانی مخابرات و تجربیات دیگر کشورها در زمینه NGN برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه آموزشی 9 جلسه و نشست با مضامین: مفاهیم NGN ، ساختار NGN، استراتژی گذر به سمت NGN ، تحولات NGN برای شبکه‌های Access، کاربردهای NGN و ترافیک، سرویس‌های NGN، امنیت و کیفیت سرویس مدیریت شبکه NGN ، طراحی NGN و موارد مربوط به رگولاتوری NGN و اصول رگولاتوری برگزار می‌گردد.
ضمنا در این کارگاه شرکت کنندگان وضعیت شبکه موجود و برنامه‌های مربوط به NGN در کشورشان را ارائه خواهند داد.

این گزارش حاکی است در این کارگاه آموزشی کارشناسان و مدیران داخلی از شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارشناسان NGN از 14 کشور منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان کارآموز شرکت خواهند کرد.

گفتنی است اساتید این دوره، علاوه بر ایران و اتحادیه جهانی مخابرات از 3 کشور بلژیک، فرانسه و اسپانیا حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در این دوره پس از مصاحبه حضوری و دارا بودن دانش NGN (گذراندن دوره‌های پیش‌نیاز- مقدماتی و اصول و ساختار NGN) انتخاب شده و تمامی مراحل ثبت نام و پذیرش متقاضیان از طریق اتحادیه جهانی مخابرات انجام پذیرفته و در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان گواهی‌نامه شرکت در این دوره از طرف اتحادیه جهانی مخابرات اعطا خواهد شد.