اجرای طرح به‌روزرسانی رایگان به Windows 7 از همین هفته - فن آوری اطلاعات - اخبار

اجرای طرح به‌روزرسانی رایگان به Windows 7 از همین هفته

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۴/۷ ۸:۴۹:۰۸ (764 بار خوانده شده)
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که اگر کاربران پس از تاریخ معین یک رایانه شخصی را با سیستم‌عامل ویندوز ویستا خریداری کنند، می‌توانند به صورت رایگان آن را به Windows 7 ارتقا دهند و این طور که اخبار رسیده نشان می‌دهد، احتمال می‌رود که این تاریخ بیست و ششم ژوئن باشد.


سایت TechARP به تازگی اعلام کرده است که خرید رایانه شخصی پس از تاریخ 26 ژوئن، امکان ارتقا رایگان از سیستم‌عامل ویندوز ویستا به Windows 7 را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این، سایت Best Buy نیز اوایل ماه جاری میلادی با انتشار یادداشتی این تاریخ را تایید کرده بود. در یادداشت سایت Best Buy همچنین اعلام شده بود که اعلام درخواست پیش‌خرید برای به‌روزرسانی به نسخه Windows 7 Home Premium بین روزهای 26 ژوئن تا 11 ژوئیه 49 دلار و به‌روزرسانی به نسخه Windows 7 Professional نیز 99 دلار هزینه خواهد داشت.

شرکت مایکروسافت ضمن تایید این خبر مبنی بر به‌روزرسانی رایگان از سیستم‌عامل ویستا به Windows 7، هنوز جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده است.

در دوره‌های قبل، ارایه پیشنهاداتی در این زمینه از جانب تولیدکنندگان رایانه با یکدیگر متفاوت بود، اما در کل، کاربران برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود به نسخه جدید هزینه‌ای پرداخت نمی‌کردند و یا حداقل هزینه پرداخت می‌شد. به گفته شرکت مایکروسافت، قرار است Windows 7 از تاریخ 22 اکتبر به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی شود.


منبع:همکاران سیستم