احتمال عرضه نسخه Family Pack ویندوز 7 با قابلیت نصب روی 3 رایانه - فن آوری اطلاعات - اخبار

احتمال عرضه نسخه Family Pack ویندوز 7 با قابلیت نصب روی 3 رایانه

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۴/۱۴ ۸:۰۸:۱۳ (751 بار خوانده شده)
بق سخنان منتشر شده درباره نسخه آزمایشی Windows 7، احتمال می‌رود که مایکروسافت برای این سیستم‌عامل نسخه ویژه‌ای با نام Family Pack را عرضه کند.



کارشناسان و علاقمندان به سیستم‌عامل مایکروسافت طی هفته گذشته مطالبی را پیرامون نسخه آزمایشی Windows 7 منتشر کردند که بر اساس آن گفته می‌شود، مایکروسافت نسخه ویژه‌ای از این سیستم‌عامل که امکان نصب روی سه رایانه شخصی در یک خانه را فراهم می‌کند، عرضه خواهد کرد.

به گفته "کریستن کنی"(Kristan Kenney) از مشهورترین وبلاگ‌نویسان فناوری، در توضیحات مربوط به نسخه آزمایشی Windows 7 آمده است:‌«اگر شما "کاربر تایید شده Family Pack باشید"، می‌توانید یک کپی از این سیستم‌عامل با نام Family Pack را روی سه رایانه شخصی در منزل خود نصب کنید تا امکان استفاده از آن برای دیگر ساکنان خانه نیز فراهم شود».

شرکت مایکروسافت خبر انتشار نسخه ویژه‌ای از سیستم‌عامل Windows 7 با نام Family Pack را تایید یا تکذیب نکرده است.

یکی از نمایندگان مایکروسافت توضیح داد: «ما همکاری‌ با شرکا ادامه خواهیم داد و امیدواریم در آینده امکانات بیشتری را در جریان عرضه سیستم‌عامل خود در اختیار کاربران بگذاریم. در حال حاضر مطلبی برای گفتن در این خصوص نداریم».

شرکت اپل از سال 2002 میلادی تاکنون نسخه ویژه‌ای از سیستم‌عامل Mac OS X را عرضه می‌کند که کاربران می‌توانند آن را روی 5 رایانه در یک خانه نصب کنند.

مایکروسافت نیز به افرادی که سیستم‌عامل Vista Ultimate را خریداری کرده باشند و قصد نصب Vista Home Premium روی رایانه‌های شخصی دیگر را دارند، تخفیف می‌دهد که البته این تخفیف و خرید نسخه دوم از ویستا با گذشت چند ماه صورت می‌گیرد.


همکاران سیستم