نسل جدید آی پاد به دوربین ویدیویی مجهز می‌شود - فن آوری اطلاعات - اخبار

نسل جدید آی پاد به دوربین ویدیویی مجهز می‌شود

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۴/۱۷ ۵:۰۵:۴۴ (783 بار خوانده شده)
اپل ممکن است دوربین‌های ویدیویی مشابه دوربین‌های بکار رفته در مدل جدید آیفون را که قادر به ضبط ویدیو هستند در نسل جدید دستگاه پخش موسیقی دیجیتالی آی پاد تعبیه کند.



(ایسنا) طبق گزارش منتشره توسط وبلاگ فن‌آوری تک کرانچ، اپل شمار انبوهی از ماجول‌های دوربین که مشابه دوربین های iPhone 3GS هستند را خریداری کرده است و با توجه به شمار قابل توجه این سفارش، این فرض شکل گرفته که ماجول‌های فوق در ساخت آی پادهای جدید بکار گرفته می‌شوند. طبق شایعات مطرح شده، مدل‌های آی پاد تاچ و آی پاد نانو صاحب دوربین خواهند شد.

گزارش MacRumors نیز تصاویر درزیافته از بدنه‌های دستگاه‌های جدید آی پاد تاچ و آی پاد نانو را نشان داده که دارای حفره کوچکی برای قرار گرفتن چشم دوربین هستند.

پیش از این تقاضای بالایی برای آی پاد اپل وجود داشت و اگر این شایعات واقعیت داشته باشد و این دستگاه با دوربین عرضه شود، مصرف‌کنندگانی که به دنبال دستگاه‌های چند رسانه‌ای هستند دیگری نیازی به جست و جوی بیشتر ندارند.

اپل مدتی قبل در وب سایت خود آگهی استخدامی منتشر کرده بود که طبق آن، گروه مهندسی آیفون به‌دنبال مدیر پروژه مهندسی دوربینی برای هدایت طراحی، توسعه و یکپارچگی قطعه دوربین در آیفون و آی‌پاد بود. البته اپل اندکی بعد اشاره به آی پاد را در این آگهی استخدام حذف کرد.