مایکروسافت 9 وصله امنیتی عرضه می‌کند - امنیت - اخبار

مایکروسافت 9 وصله امنیتی عرضه می‌کند

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۲۲ ۵:۰۵:۳۸ (854 بار خوانده شده)
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که هفته آینده 9 وصله امنیتی را روانه بازار می‌کند که فقط یکی از آن‌ها مربوط به سیستم‌عامل ویندوز نمی‌شود. از بین این برنامه‌های امنیتی، 5 وصله "خطرناک" خوانده شده‌اند و به عنوان رفع‌کننده خطرناک‌ترین حفره‌های امنیتی در محصولات مایکروسافت محسوب می‌شوند.


گفته یکی از کارشناسان، بیشتر این وصله‌ها برای از بین برده حفره‌های امنیتی عرضه شده است که به دنبال افزودن کارکتر & در مجموعه کدهای حیاتی مایکروسافت به وجود آمده‌اند.


از بین 9 وصله امنیتی مایکروسافت که هفته گذشته طی ابلاغیه ماهانه مورد بررسی قرار گرفتند، 8 وصله امنیتی برای از بین بردن حفره‌ها در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز عرضه شده‌اند و نهمین وصله مربوط به Office، Visual Studio، Internet Security، Acceleration Server(ISA Server)، BizTalk Server و دیگر برنامه‌ها می‌شود.


یکی از 8 وصله امنیتی ویندوز مربوط به حفره‌ای می‌شود که عبارت Client for Mac برای آن درنظر گرفته شده و مایکروسافت اعلام کرده است که این وصله را برای نرم‌افزار Remote Desktop Connection Client که برای سیستم‌عامل Mac ساخته شده، عرضه می‌کند. این نرم‌افزار به صاحبان سیستم‌عامل Mac امکان می‌دهد تا با رایانه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ارتباط برقرار کنند.


از بین 5 وصله امنیتی "خطرناک" مایکروسافت، چهار وصله با عنوان "مهم" شناخته می‌شوند.


منبع:همکاران سیستم