لپ‌تاپ‌های فوق باریک اچ پی به نمایش درآمد - سخت افزار - اخبار

لپ‌تاپ‌های فوق باریک اچ پی به نمایش درآمد

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۸/۶/۲۶ ۵:۰۸:۱۰ (736 بار خوانده شده)
محصولات متعدد برای فصل پاییز از جمله رایانه‌های لپ‌تاپ باریک و سبک و دو نت بوک جدید چشم‌گیر ازسوی هیولت پاکارد رونمایی شد.



(ایسنا)، لپ‌تاپ‌های 13 و 15 اینچی جدید رونمایی شده از سوی هیولت پاکارد که این شرکت را به بازار رایانه مصرف‌کننده فوق باریک و پیشرفته وارد می‌کنند، برند Envy داشته و برای کاربران اداری در نظر گرفته شده‌اند که خواهان یک لپ‌تاپ کامل اما سبک هستند.


این دستگاه‌ها پایین‌تر از یک اینچ ضخامت داشته و کمتر از 1.81 کیلوگرم وزن داشته و دارای یک رابط کاربری نرم‌افزاری سفارشی خواهند بود که طبق اعلام هیولت پاکارد، دستگاه را شخصی‌تر می‌کند که گرایش روبه رشدی به شمار می‌رود.

لپ‌تاپ‌های Envy هیولت پاکارد که قیمت آن‌ها از 1700 دلار آغاز می‌شود با مک بوک ایر اپل و آداموی اپل که هر دو 1500 دلار قیمت دارند، رقابت رودررو خواهند داشت.

هیولت پاکارد همچنین نت‌بوک جدیدی در پاییز امسال عرضه می‌کند که دارای شکل طرح‌دار است و این دستگاه که برای بازار جوان در نظر گرفته شده 400 دلار قیمت خواهد داشت.

هیولت پاکارد نت‌بوک جدید دیگری هم به نام مینی 311 عرضه خواهد کرد که دارای صفحه اندکی بزرگ‌تر 11.6 اینچی بوده و مجهز به پلت‌فرم یون ان ویدیا است که شامل تراشه اتم اینتل با پردازنده گرافیکی ان ویدیا است و به قیمت 400 دلار به فروش می‌رود.

با عرضه سیستم عامل آینده مایکروسافت در 22 ماه اکتبر بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند فروش رایانه از یک سال قبل شروع به بهبود یافتن کند و با وجود بحران سازندگان رایانه همچنان بازار را در مدل‌های گران‌تر و شیک برای آن دسته از خریدارانی می‌بینند که می‌توانند از عهده خرید آن‌ها برآیند.