عرضه کتابخوان الکترونیکی سونی در سراسر دنیا - اخبار - اخبار

عرضه کتابخوان الکترونیکی سونی در سراسر دنیا

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۸ ۷:۳۰:۰۰ (615 بار خوانده شده)
پس از مدت‌ها انتظار شرکت ژاپنی سونی سرانجام اعلام کرد که برای عرضه جهانی دستگاه‌ کتابخوان الکترونیکی

خود آماده است.[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=209184&t=1275114247703[/img]

این شرکت روز گذشته گفت که دستگاه دیجیتالی خود مخصوص اجرای کتاب‌های الکترونیکی را که Reader نام دارد، تا پایان سال جاری میلادی به کشورهای مختلف عرضه خواهد کرد. شرکت سونی قصد دارد با عرضه این محصول در کشورهای ژاپن، چین و استرالیا در این اقدام وارد بازار آسیا-پسیفیک شود و پس از آن دامنه فعالیت‌های خود در حوزه کتابخوان‌های الکترونیک را با عرضه این محصول در کشورهایی نظیر ایتالیا و اسپانیا، در اروپا گسترش دهد.


این شرکت اظهار داشت که با تاکید بیشتر بر تقویت روابط خود با توزیع‌کنندگان دستگاه‌های کتابخوان الکترونیکی، ناشران و فروشندگان، Reader را به صورت گسترده در اختیار کاربران می گذارد و این اطمینان را به وجود می‌آورد که تمام کتاب‌های الکترونیکی محلی در هر منطقه از دنیا در اختیار مردم قرار می‌گیرند.


"استیو هابر"(Steve Haber) مدیر واحد تجاری سیستم‌های دیجیتالی وابسته به مرکز الکترونیکی شرکت سونی گفت: «ما از زمان معرفی نخستین دستگاه کتابخوان الکترونیکی توسط سونی تاکنون تحولات قابل ملاحظه‌ای را در این حوزه به وجود آورده‌ایم و از سال 2009 به بعد شاهد آن هستیم که فروش جهانی کتابخوان‌های الکترونیکی افزایش چشمگیری یافته است. استراتژی سونی همواره بر این اصل استوار بوده است که Reader را به یک دستگاه الکترونیکی با گستره بین‌المللی تبدیل کند و هم‌اکنون با دنبال کردن این هدف نه تنها قصد عرضه سیستم سخت‌افزاری Reader به کشورهای مختلف جهان را داریم، بلکه تلاش می‌کنیم در بخش محتوایی نیز به صورت محلی در کشورهای مختلف از این دستگاه پشتیبانی کنیم»

منبع: همکاران سیستم