ثبت نام نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی مهارت آغاز شد - اخبار - اخبار

ثبت نام نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی مهارت آغاز شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۱۲ ۷:۵۸:۴۶ (570 بار خوانده شده)
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز نخستین جشنواره ملی وبلاگ نویسی مهارت همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان، رحمان قلاوند اظهار داشت: این جشنواره در راستای سیاست‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مبنی بر ترویح فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه برگزار می‌شود.
وی موضوعات این جشنواره را مهارت و استقلال ملی، مهارت زندگی، اخلاق حرفه‌ای، آموزش الکترونیک، مهارت و دانشگاه، مهارت و کارآفرینی، مهارت و کار، مهارت و مربی مهارت و فقرزدایی عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به موضوعات دیگر همچون مهارت و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای، مهارت و توسعه فناوری، مهارت و توسعه خدمات، مهارت و توسعه کشاورزی مهارت و توسعه صنعت، مهارت و توسعه مدیریت، مهارت و کارآموز بپردازند.
قلاوند خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا 15 تیر ماه سال‌جاری بوده و برگزاری اختتامیه و معرفی وبلاگ‌های منتخب همزمان با روز ملی مهارت و در روز ششم مرداد ماه امسال اعلام خواهد بود.
مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان یادآور شد: شیوه‌نامه برگزاری این جشنوراه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان به آدرس www.irantvto.ir قرار گرفته است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.