سرویس پک 1" سیستم‌عامل ویندوز 7 به‌زودی عرضه می‌شود - اخبار - اخبار

سرویس پک 1" سیستم‌عامل ویندوز 7 به‌زودی عرضه می‌شود

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۱۸ ۹:۵۶:۳۲ (704 بار خوانده شده)

در حالی که این روزها تمام توجه دنیای فناوری به سخنرانی "استیو جابز"(Steve Jobs) مدیرعامل اپل در کنفرانس WWDC و معرفی محصولات جدید اپل معطوف شده است، شرکت مایکروسافت در نظر دارد یکی از بزرگترین همایش‌های خود موسوم به TechEd را طی هفته جاری برگزار کند.

این شرکت قصد دارد در کنفرانس TechEd نسخه Service Pack 1(SP1) از سیستم‌عامل ویندوز 1 را معرفی کند و طی برنامه‌ریزی‌های خود در نظر دارد نسخه بتای آن را در ماه ژوئیه به صورت عمومی عرضه کند.


بسیاری از مدیران IT و شرکت‌های تجاری تا پیش از عرضه نسخه SP1 ویندوز 7 سراغ این سیستم‌عامل نرفته‌اند که گفته می‌شود با عرضه این محصول، تعداد کاربرانی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنند نیز بیشتر شود.


"گاوریلا شوستر"(Gavriella Scuster) در وبلاگ WindowsTeamBlog توضیح داد که «نسخه SP1 شامل قابلیت‌های جدیدی نمی‌شود که به صورت اختصاصی به ویندوز 7 مربوط باشد. این نسخه جدید برای ویندوز 7 در اصل مجموعه‌ای از نسخه‌های به‌روز شده این سیستم‌عامل است که از طریق Windows Update عرضه می‌شود. همچنین بر اساس بازخوردهای دریافت شده از کاربران و شرکای مایکروسافت، مشکلات موجود در نسخه اولیه ویندوز 7 نیز برطرف شده است. به عبارت دیگر، کاربران هم‌اکنون با اطمینان کامل می‌توانند از ویندوز 7 استفاده کنند».


شوستر در ادامه توضیح داد که در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت‌های تجاری در اندازه‌های مختلف در فرآیند تطبیق فعالیت‌های داخلی خود با ویندوز 7 به‌سر می‌برند و منتظر SP1 نشده‌اند. به گفته او، شرکت مایکروسافت تاکنون 100 میلیون نسخه از ویندوز 7 را به فروش رسانده است.


منبع: همکاران سیستم