رونمایی دستگاه بازی دستی سه‌بعدی نینتندو - اخبار - اخبار

رونمایی دستگاه بازی دستی سه‌بعدی نینتندو

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۲۶ ۷:۲۰:۲۳ (595 بار خوانده شده)
نسل جدید دستگاه بازی دستی DS نینتندو که به کاربران امکان می‌دهد بازی‌های سه‌بعدی را بدون نیاز به استفاده از عینک انجام دهند، رونمایی شد.



دستگاه بازی دستی جدید 3DS از فن‌آوری به نام Parallax Barrier استفاده می‌کند تا کاربران برای مشاهده افکت سه‌بعدی، نیازی به استفاده از عینک ویژه نداشته باشند.

شرکت ژاپنی نینتندو که جدیدترین محصول خود را در نمایشگاه E3 Expo به نمایش گذاشت، زمان برنامه‌ریزی شده برای آغاز فروش مدل‌های 3DS یا قیمت آن‌ها را فاش نکرد.

این دستگاه بازی دارای دو نمایشگر لمسی است اما تنها یکی از آن‌ها می‌تواند با لمس یا قلم کنترل شود. دستگاه‌های 3DS با دوربین‌های دو قلو در سطح بیرونی دستگاه ساخته شده‌اند تا کاربران بتوانند به‌صورت سه‌بعدی نیز عکس بگیرند.

به گفته مدیر اجرایی نینتندو، فیلم‌های سه‌بعدی در دستگاه بازی جدید این شرکت قابل مشاهده هستند. هم‌چنین این دستگاه دارای حسگرهای حساس به حرکت است که سازنده‌اش امیدوار است سازندگان نرم‌افزار از این ویژگی الهام بگیرند.

دستگاه جدید و بازی‌های همراه آن جدیدترین تلاش نینتندو برای عقب نماندن از رقبا به شمار می‌روند. این در حالیست که سونی و مایکروسافت نیز تلاش می‌کنند کنسول‌های بازی خود را به فراتر از بازار بازی گسترش داده و آن‌ها را به کانون‌های سرگرمی یکپارچه تبدیل کنند.

منبع: ایسنا