آغاز عرضه‌ی نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی هات‌میل مایکروسافت - اخبار - اخبار

آغاز عرضه‌ی نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی هات‌میل مایکروسافت

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۲۶ ۷:۲۷:۳۳ (717 بار خوانده شده)
مایکروسافت ارتقای اشتراک کاربران هات‌میل به نسخه جدید این سرویس ای‌میل را که شامل پشتیبانی برای ضمیمه‌های بزرگ تر و دیدهای جدید برای مشاهده تصاویر ضمیمه شده و اسناد است، آغاز کرد.



با توجه به ارتقاء یافتن تدریجی این سرویس در سرورهای مایکروسافت، تمامی 360 میلیون کاربر جهانی هات‌میل نمی‌توانند به‌صورت هم‌زمان به امکانات جدید دسترسی داشته باشند و ناچارند اندکی صبر کنند.

این شرکت، نسخه جدید هات‌میل را در رویدادی در ماه گذشته به نمایش گذاشته بود؛ در میان ویژگی‌های جدید این سرویس به‌روزرسانی هات‌میل اکنون ضمیمه‌هایی تا 10 گیگابایت، ایجاد و مشاهده اسلایدشو از تصاویر ضمیمه شده و یکپارچه شدن برنامه‌های آفیس آنلاین مایکروسافت در هات‌میل برای مشاهده و ویرایش اسناد ضمیمه شده را ممکن می‌کنند.

هم‌چنین نسخه جدید به کاربران امکان می‌دهد بدون ترک هات‌میل، تصاویر یا ویدیوهای سرویس‌های دیگر مانند فلیکر، یوتیوب، هولو و اسماگ ماگ را مشاهده کنند.

گزینه‌ای به نام Sweep هم افزوده شده که به کاربران امکان می‌دهد به سادگی پیام متعلق به یک ارسال کننده خاص را به یک پوشه جدید یا سطل زباله هدایت کنند.

بر اساس این گزارش این ارتقاء از زمان به‌سازی این سرویس در چهار سال قبل بزرگ‌ترین به‌روزرسانی انجام گرفته برای هات‌میل به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا