Riverbed وارد سبد شبکه گستر شد - اخبار - اخبار

Riverbed وارد سبد شبکه گستر شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۲۶ ۷:۳۰:۲۹ (641 بار خوانده شده)
سمینار امنیت و بهینه‌سازی شبکه برگزار شد.


این سمینار که به همت شبکه گستر در هتل استقلال تهران برپا شده بود شاهد حضور کارشناسان و متخصصان حوزه امنیت و شبکه بود. در خلال این سمینار محصول جدیدRiverbed معرفی شد. این محصول که به تازگی در سبد محصولات شبکه گستر جای گرفته است، در واقع به منظور بهینه‌سازی شبکه‌های گسترده (WAN Optimization) و شتاب‌دهنده نرم‌افزارهای کاربردی (Application Acceleration) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است بیش از نیمی از 100 شرکت برتر دنیا از محصولات Riverbed استفاده می‌کنند. این در حالیست که محصول یاد شده به دفعات به عنوان برترین محصول به تایید معتبرترین نشریات بین‌المللی و موسسات نظرسنجی و ارزشیابی رسیده است. همچنین چند پروژه موفق Riverbed نیز در ایران در بخش بانکداری انجام شده که در این سمینار نتایج به دست آمده در دو بانک کشور به همراه آمارهایی از میزان بهینه‌سازی و افزایش سرعت عملکرد نرم‌افزارهای بانکداری ارائه شد.

در این سمینار فرخ خویلو، مدیرعامل شرکت شبکه گستر به برتری‌های فنی این محصولات نظیر امکان مدیریت پهنای باند، امنیت ارتباطات wan، امکان پردازش و شتاب دادن به اطلاعات SSL و HTTPS ، بهینه‌سازی عملکرد MICROSOFT EXCHANGE، امکان رمزگذاری کلیه اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌ها، تهیه گزارش‌های متنوع گرافیکی از بهینه‌سازی شبکه و دیگر قابلیت‌های متنوع این محصولات پرداخت.

همچنین یکی از مدیران شرکت FVC امارات که نمایندگی محصولات Riverbed را در خاورمیانه دارد، در این سمینار حضور یافته و خبر از مشارکت مستقیم با شبکه گستر در ارائه خدمات این محصولات در ایران داد.

در این سمینار، همچنین دو محصول امنیتی جدید شرکت Astaro با نامهایRED ASTARO و WIFI ASTARO معرفی شد. به گفته فرخ خویلو، مدیرعامل شرکت شبکه‌گستر که نمایندگی رسمی شرکت Astaro را در ایران دارد، محصول جدید Astaro RED را مناسب شرکت‌ها و سازمان‌هایی دانست که دارای شعب و دفاتر فراوان در سطح کشور و یا حتی در جهان هستند.

به گفته وی، این محصول تحول بزرگی در تامین امنیت دفاتر استانی، شعب و نمایندگی‌ها با کمترین سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌های نگهداری بعدی ایجاد خواهد کرد. گفتنی است Astaro پنجمین سال حضور خود را در بازار محصولات امنیت ایران به واسطه شبکه‌گستر تجربه می‌کند و طرح‌های فروش جالبی را به این مناسب اعلام کرده است. از جمله این طرح‌ها می‌توان از طرح جایگزینی فایروال‌های سیسکو PIX قدیمی در کشور یاد کرد.


منبع: ایتنا