سریع‌ترین کارت GTX ۵۶۰ Ti دنیا از گیگابایت - سخت افزار - اخبار

سریع‌ترین کارت GTX ۵۶۰ Ti دنیا از گیگابایت

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۱۱/۱۲ ۶:۳۸:۳۳ (1179 بار خوانده شده)
شرکت انویدیا با انتشار سومین محصول از کارت‌های سری ۵۰۰ از فناوری Fermi خود، بازار حساس کارت‌های گرافیکی به اصطلاح "performance" را هدف قرار داده است، جایی که بیشترین کارایی در مقایسه با قیمت را می‌توان پیدا کرد.


برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به نوعی می‌توان GTX ۵۶۰ Ti را جواب انویدیا به کارت‌های سری ۶۸۰۰ شرکت AMD دانست؛ و در میان شرکت‌هایی که تراشه‌هایی بر پایه این پردازنده گرافیکی عرضه کرده‌اند، شرکت گیگابایت با محصولی از رده Super Overoclock خود بیشترین کارایی را برای کارت‌های GTX ۵۶۰ Ti عرضه کرده است.

کارت GV-N۵۶۰SO-۱GI گیگابایت نسبت به مدل‌های مرجع از GTX ۵۶۰ Ti تا ۲۱ درصد کارایی بالاتری دارد، که رقمی فوق‌العاده است: کلاک هسته این کارت به ۱۰۰۰ مگاهرتز و کلاک حافظه آن به ۴۵۸۰ مگاهرتز رسیده است.

تنها پردازنده‌های گرافیکی دست چین شده توسط فرآیند سخت‌گیرانه GPU Gauntlet برای استفاده در GV-N۵۶۰SO-۱GI انتخاب می‌شوند و همچنین از فناوری Ultra Durable گیگابایت نیز در ساخت این کارت‌های گرافیکی استفاده شده است.

برخلاف کارت‌های مرجع، GV-N۵۶۰SO-۱GI از سیستم خنک‌کننده ضداختلالات هوایی Windforce استفاده می‌کند که به واسطه دو فن پیشرفته خود، GV-N۵۶۰SO-۱GI را ۱۵ درصد خنک‌تر از مدل مرجع کرده است. این کارت گرافیکی قدرتمند و بی‌نظیر به زودی در بازارهای کشور ما نیز موجود خواهد شد.


منبع: ایتنا