معرفی درایو‌نوری بلوری با امکان رایت سه‌بعدی - سخت افزار - اخبار

معرفی درایو‌نوری بلوری با امکان رایت سه‌بعدی

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۶ ۹:۲۲:۱۶ (1199 بار خوانده شده)
ایسوس به تازگی یک درایو‌ نوری خارجی را به بازار ارائه کرده که قابلیت پخش و ضبط دیسک‌های نوری Blu-ray سه‌بعدی را دارد.


برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ن(ایسنا)، این درایو‌نوری که یکی از سریع‌ترین درایو‌نوری Blu-ray با قابلیت ضبط در دنیا شناخته می‌شود، علاوه بر سرعت بالا و امکان ضبط روی دیسک‌های نوری مختلف از طراحی خاصی برخوردار است.

طراحی این محصول به گونه‌ای است که توانسته نشان‌های طراحی iF را در سال‌های 2010 و 2011 و نشان Taiwan Excellence را در سال 2011 از آن خود کند.

ایسوس برای ارتباط بی‌وقفه و سریع BW-12D1S-U به کامپیوتر از پورت USB نسخه 3 استفاده کرده است که این موضوع باعث می‌شود در زمانی که قصد ضبط اطلاعات با سرعت 12X را روی دیسک‌های نوری Blu-ray دارید، دیگر دیسک‌نوری شما به علت وقفه در انتقال اطلاعات دچار مشکل نمی‌شود.

البته ایسوس برای تکمیل کار خود و کاهش خطای ضبط اطلاعات از فن‌آوری به نام Optical Tuning Strategy استفاده کرده است که بر‌اساس شرایط موجود توان پرتو‌های لیزری که از اپتیکال درایو‌نوری خارج می‌شود را مدیریت خواهد کرد.

هم‌چنین در این درایو ‌نوری یک نسخه از نرم‌افزار Power DVD نسخه ده ارائه می‌شود که به فن‌آوری Magic cinema مجهز است. با وجود این فن‌آوری علاوه بر امکان تماشای دیسک‌های ‌نوری سه بعدی قادر خواهید بود با استفاده از یک دکمه تصاویر دو‌بعدی را به صورت سه‌بعدی مشاهد کنید.