جی‌میل تغییر چهره می‌دهد - امنیت - اخبار

جی‌میل تغییر چهره می‌دهد

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۱۱ ۷:۵۶:۱۶ (1231 بار خوانده شده)
شرکت گوگل که به تازگی یک شبکه اجتماعی تحت عنوان گوگل پلاس راه اندازی کرده در حال طراحی جدید صفحه سرویس جی‌میل است.
طرح جدید صفحه سرویس جی‌میل شبیه به طراحی شبکه اجتماعی جدید گوگل پلاس است.

طراحی جدید جی‌میل بخشی از تلاش‌های گوگل برای ایجاد هماهنگی میان خدمات این شرکت به شمار می‌رود و این امکانات جدید به تدریج در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.
برای دسترسی به تم‌های جدید جی‌میل می‌توانید با مراجعه به بخش Themes tab در تنظیمات اکانت گوگل، گزینه‌های «پیش نمایش (preview)» و «Preview(Dense)» را مشاهده کنید.
جیسون کورنول، یکی از کارشناسان شرکت گوگل گفت: این دو تم جدید به عنوان طرح‌های جدید ما به شمار می‌رود که در آینده مطابق صفحه نمایش‌هایی با اندازه‌های مختلف و سلیقه‌های کاربران توسعه می‌یابد، اما تا آن زمان می‌توانید اطلاعات مربوط به density مورد علاقه خود را بررسی کنید.
طراحی تم‌های جدید جی‌میل تازه و به دور از هر گونه آشفتگی است و شبیه به طراحی شبکه اجتماعی جدید گوگل پلاس است.
احتمال می‌رود برخی از ویژگی‌های Labs تم‌های جدید عجیب به نظر برسند، زیرا تمام آنها برای این طراحی جدید آماده نشده‌اند. علاوه بر سرویس جی‌میل، سرویس تقویم گوگل، نقشه گوگل و صفحه اصلی گوگل نیز شامل این تغییر می‌شود.
کورنول اعلام کرد: طراحی جدید شرکت گوگل هنوز در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است و برای دسترسی به این امکانات جدید باید صبور باشید، زیرا این تغییرها به یک‌باره صورت نمی‌گیرد و ما در حال فعالیت روی این پروژه هستیم.