ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection 12.1 توسط شرکت سیمانتک - امنیت - اخبار

ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection 12.1 توسط شرکت سیمانتک

دسته : امنیت در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۲۹ ۳:۵۸:۴۸ (1310 بار خوانده شده)
شرکت آینده نگاران (آیکو) ارائه کننده محصولات سیمانتک با لایسنس معتبر در ایران طی یک نشست خبری، ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection ۱۲.۱ توسط شرکت سیمانتک را اعلام و تشریح نمود.

به گزارش ایتنا در این نشست که با حضور اصحاب رسانه در روز سه شنبه ۲۱/۴/۹۰ برگزار گردید، ابتدا ایمان فکری ‌مدیر عامل آیکو به معرفی مختصری از شرکت و فعالیت‌های آن شامل ارائه راهکار‌های جامع امنیت شبکه (Network Security Solutions) و ارائه راهکار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان (Microsoft CRM) پرداخت.
وی تهیه و ارائه نرم‌افزار‌های مختلف با لایسنس معتبر در ایران شامل کلیه محصولاتSymantec ، Microsoft و محصولات دیگر شرکت‌های برتر نرم‌افزاری دنیا را به عنوان فعالیت دیگر شرکت معرفی نمود.
در ادامه پریسا الوندی،‌مدیر فروش بخش امنیت شبکه آیکو، به اختصار در مورد استقبال شایان توجه سازمان‌های مختلف در ماه‌های گذشته از راهکارهای مجازی سازی شرکت VMware و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده توسط شرکت آیکوخبر داد و عنوان کرد که پس از برگزاری سمینارهای متعدد، و اطلاع‌رسانی های انجام شده، اقبال عمومی برای استفاده از تکنولوژی مجازی سازی در سطح کشور افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اعلام این خبر که ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection ۱۲.۱توسط شرکت سیمانتک از هفته گذشته آغاز شده است، ادعا نمود که استفاده از تکنولوژی مبدعانه و منحصر به فرد موجب گردیده که محصول جدید آنتی ویروس سیمانتک به زعم بسیاری از صاحب نظران، گوی سبقت را از رقیبان برباید.

به گزارش ایتنا در بخش بعدی این نشست، ایمان دستیار، ‌مدیر فنی آیکو به ارائه مطالب خود در مورد نسخه جدید آنتی ویروس سیمانتک به شرح ذیل پرداخت:
پس از مدت‌ها انتظار شرکت سیمانتک در پنجم جولای نرم‌افزار قدرتمند ضدویروس Symantec Endpoint Protection ۱۲ را روانه بازار کرد. نتایج حاصل از آزمایش‌های موسسات مستقل همانند Gartner، AV-Test، Pass Mark،Tolly Group و غیره بر روی این محصول نشان داد که این محصول با ارائه لایه‌های محافظت بی‌نظیر و عملکرد خیره کننده، در این رقابت در محیط‌های مجازی و فیزیکی گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

به گفته سیمانتک، حملات بیش از ۲۸۶ میلیون ویروس‌های مختلف جهش یافته در سال ۲۰۱۰ موجب ایجاد چالش برای راه حل‌های امنیتی سنتی مبتنی بر آپدیت Signature شد که نمی‌توانستند با این حجم از حملات پا به پا حرکت کنند.
سیمانتک در این نسخه با استفاده از تکنولوژی‌های جدید خود مانند Insight توانست سرعت اسکن را تا ۷۰% افزایش دهد و همچنین با استفاده از تکنولوژی جدید SONAR ۳ بدافزارهای جدید و ناشناخته را بدون نیاز به آپدیت روزانه خود بصورت هوشمند شناسایی کند.

از جمله تغییرات جدید این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• Symantec Insight: برای سرعت بخشیدن و افزایش دقت در کشف بدافزارها، فایل‌های در معرض خطر را از فایل های امن جدا می‌سازد.
• Real Time SONAR۳ : در حالی که نرم‌افزارها اجرا می‌شوند آنها را بررسی کرده و رفتارهای خرابکارانه را بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود شناسایی و متوقف می‌کند حتی اگر این خطرات جدید و ناشناخته باشند!
• Browser Intrusion Protection: از حمله‌هایی که به نقاط آسیب‌پذیر و نقاط ضعف Browserها مثل IE و Firefox می‌شوند جلوگیری می‌کند.
• Protection for Virtual Environments: تکنولوژی منحصر بفرد محافظت از شبکه‌های مجازی همانند VMwareو Hyper-V
• Cloud Scan : توسط تکنولوژی Insight Information سیمانتک فایل‌های سیستمی را بصورت آنلاین با نسخه‌های اصلی مقایسه کرده و از این طریق متوجه آلوده بودن یا سالم بودن فایل‌های مورد نظر می‌گردد.
• Download Symantec Insight: فایل‌های در حال دانلود را اسکن نموده و ما را از سالم بودن آن مطمئن می‌کند.
• Bootable Recovery Tools : سیمانتک می‌واند توسط یک سی دی Bootable بدون نیاز به نصب آنتی‌یروس سیستم آلوده شما را اسکن کرده و پاکسازی کند.
• Symantec power Eraser : در صورتی که روش‌ای استاندارد جوابگو نباشند از این برنامه با حساسیت بسیار بالا و پیشرفته برای موارد زیر استفاده می‌رود: برای شناسایی ویروس‌های پیچیده که آپدیت آنتی‌یروس‌ها آنها را پیدا نمی‌کند، برای مقابله با آنتی‌ویروس‌های بدلی و بدافزارها و Rootkitها و همچنین برای بازیابی تنظیمات سیستمی که برای سوءاستفاده تغییر کرده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایمان دستیار در پایان افزود که این محصول نسخه ارتقاء یافته محصول قدیمی Symantec Endpoint Protection ۱۱ می‌باشد که فروش آن از این پس متوقف شده است.

گفنتی است در پایان این نشست تقدیرنامه و جایزه ویژه شرکت سیمانتک به خانم پریسا الوندی به عنوان مدیر فروش برتر خاورمیانه در سال ۲۰۱۰ (ُSymantec Security Champion) اهداء گردید.