با نسخه جدید اسکایپ وارد فیس‌بوک خود شوید - نرم افزار - اخبار

با نسخه جدید اسکایپ وارد فیس‌بوک خود شوید

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۱۰ ۸:۰۴:۱۷ (2048 بار خوانده شده)
همکاران سیستم- شرکت اسکایپ به‌تازگی با عرضه تازه‌ترین نسخه نرم‌افزار ارائه خدمات تلفن اینترنتی خود به کاربرانش اجازه می‌دهد بدون خارج شدن از صفحه اسکایپ سری هم به فیس‌بوک خود بزنند.


شرکت اسکایپ چهارشنبه گذشته به طور رسمی تازه‌ترین نسخه نرم‌افزار ارائه خدمات تلفن اینترنتی خود را برای کاربران رایانه‌های ویندوزی عرضه کرد، در این نسخه جدید گزینه‌های بیشتری برای استفاده همزمان کاربران اسکایپ از فیس‌بوک طراحی شده است.


نسخه جدید 5.5 اسکایپ برای سیستم‌عامل‌های ویندوز به کاربران اجازه می‌دهد بدون خروج از فضای اسکایپ با اتصال به فیس‌بوک با دوستان آنلاین خود چت کنند و در همان حال تازه‌ترین آپدیت‌های دوستان‌شان را مشاهده کنند.


[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=299645&t=1312172903934[/img]




برای این کار کافی است روی گزینه View menu صفحه اصلی اسکایپ کلیک کنید و سپس با انتخاب گزینهFacebook Friends به فهرست دوستان خود دسترسی داشته باشید. با این کلیک و بستن صفحهSkype Home می‌توانید پست‌های جدید ارسال کنید و دیوار فیس‌بوک خود را ببینید.


بسیاری از کاربران فیس‌بوک حتی یک لحظه هم طاقت دوری از صفحه فیس‌بوک خود را ندارند و دوست ندارند از تاز‌ه‌ترین آپدیت‌های مربوط به دوستان خود غافل نمانند. شاید همین اشتیاق و وابستگی شدید کابران به صفحه فیس‌بوک سبب شده است دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مختلف اینترنتی در جهان برای حل مشکل دلتنگی کاربران مشتاق فیس‌بوک چاره‌ای بیندیشند و در حد توان، امکان استفاده همزمان از این شبکه اجتماعی را در کنار ارائه خدمات اصلی خود فراهم کنند.


تمایل شدید کاربران به فیس‌بوک و غیرقابل تحمل بودن دوری از این شبکه اجتماعی برای برخی از کاربران تا جایی پیش رفته است که با توجه به ممنوعیت استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک در بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌های جهان، چندی پیش شرکتی به نام Diesel نرم‌افزاری را طراحی کرد که بتوان فیس‌بوک را در محیطی شبیه به اکسل و بدون جلب توجه دیگران استفاده کرد.


این نرم افزار کم حجم اکسل‌بوک نام دارد، به کمک این نرم افزار کاربران می‌توانند بدون جلب توجه با فیس‌بوک کار کنند، محیط این نرم افزار کاملا مشابه اکسل است و کاربران می‌تواند با استفاده از آن پست‌ها و پیام‌ها را بخوانند یا با دوستان خود چت کنند.


حال باید منتظر ماند و دید که شبکه اجتماعی جدید گوگل پلاس نیز می‌تواند به اندازه فیس‌بوک محبوب شود تا جایی که شرکت‌هایی مانند اسکایپ گزینه‌ای را هم برای به دست آوردن دل کاربران این شبکه اجتماعی نوپا اختصاص دهند.


این در حالی است که گوگل پلاس نیز تاکنون توانسته است رکوردهای چشمگیری از خود به‌جا گذارد، جذب 20 میلیون کاربر، آن هم تنها در سه هفته نخست از زمان راه‌اندازی و سرعت قابل توجه تحولات در این شبکه اجتماعی، همگی می‌تواند حکایت از آینده‌ای روشن برای رقیب تازه فیس‌بوک باشد.