گوگل برای رایانه‌های لوحی امکانات جستجوی جدیدی ارائه می‌کند - اینترنت - اخبار

گوگل برای رایانه‌های لوحی امکانات جستجوی جدیدی ارائه می‌کند

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۱۲ ۴:۲۲:۴۹ (1184 بار خوانده شده)
همکاران سیستم- شرکت گوگل سرویس جدیدی ارایه کرده است که صاحبان iPad اپل و رایانه‌های لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 1/3 می‌توانند آسان‌تر از گذشته جست‌وجوهای اینترنتی خود را انجام دهند. این تغییرات جدید که در چند روز آینده روی سایت اینترنتی google ظاهر خواهد شد، شامل تغییر شکل ظاهری بخش جست‌وجوگر سایت گوگل برای نمایشگرهای لمسی است.

شیائوروی گان، از مهندسان نرم‌افزار گوگل در این باره گفت که با این تغییرات جدید صاحبان رایانه‌های همراه مجهز به نمایشگرهای لمسی می‌توانند صحفات حاوی اطلاعات جست‌وجو شده از جمله متن‌ها، کلیدها و دیگر بخش‌های قابل کلیک را بزرگتر از قبل در اختیار داشته باشند.


هدف گوگل از انجام این تغییرات، دسترسی آسان‌تر صاحبان رایانه‌های لوحی به جست‌وجوگر این سایت است تا بتوانند نتایج جست‌وجوهای انجام شده را حتی به صورت افقی نیز در اختیار داشته باشند.


صاحبان رایانه‌های لوحی برای استفاده از این قابلیت‌ها باید روی کلید جستجو که در قسمت پایین و سمت چپ صفحه مخصوص جست‌وجو قرار گرفته است کلیک کنند که باعث می‌شود صفحه موردنظر به صورت بزرگتر به نمایش در می‌آید تا کاربر در صورت تمایل بتواند به صورت لمسی روی گزینه‌های موجود از جمله بخش تصاویر، ویدیو، اخبار، فروشگاه اینترنتی در سایت گوگل کلیک کند.