درباره گروه شرکتهای نانو سامانه - صفحات - اخبار

درباره گروه شرکتهای نانو سامانه

دسته : صفحات در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۱۵ ۱۰:۰۰:۰۰ (11002 بار خوانده شده)
گروه شرکت‌های نانو، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی سرویس دهنده خدمات سرورهای اختصاصی و هاستینگ تخصصی دارای دپارتمانهای مختلفی اعم از شبکه، دیتاسنتر، نرم افزار، اتوماسیون ، اینترنت وتجارت الکترونیک ، طراحی و گرافیک رایانه ای بوده و هر یک از گروه های زیر مجموعه با فعالیت تخصصی و یا حضور در نقاط جغرافیایی مختلف، توان ارایهی محصولات و خدمات گروه را توسعه می‌دهند.


فعالیت‌های اصلی گروه عبارت اند از:
ارایه‌ی راهکارهای تجارت الکترونیک،برای سازمان‌های با اندازه متوسط و بالاتر از متوسط
ارایه‌ی راهکار برای برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) و سیستم های پیشرفته
ارایه‌ی راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای بخش دولتی با توجه به موقعیتهای جغرافیایی و ارتباطات ماهواره ای
راه‌اندازی و پشتیبانی فنی سیستم‌های نرم‌افزاری مبتنی بر شبکه
ارایه‌ی خدمات مهندسی شبکه‌های پیشرفته و امنیت اطلاعات در سطح بین المللی
ارائه خدمات مشاوره جهت ایجاد ارتباطات نقطه ای و ارتباطات ویژه با امنیت و حجم تراکنش بالا .
ارائه سرورهای اختصاصی و پشتیبانی بانکهای اطلاعاتی به همراه لایسنهای مورد نیاز .
ارائه سرویسهای طراحی و گرافیک مبتنی بر محیط دیجیتال ، صفحات وب و اجرای فضاهای نمایشگاهی .
طراحی و ایجاد پورتالهای سازمانی و بین المللی .
طراحی شبکه و دیتاسنتر .
پخش زنده ماهواره ای با پنهای باند بسیار بالا و ویدئو کنفرانسهای دائمی .


گروه شرکتهای نانو ، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ با همکاری نخبگان مومن و متعهد امر الکترونیک و ارتباطات کار خودرا آغاز کرد. اگر چه در آن زمان، کامپیوترهای شخصی به تازگی وارد کشور شده بود و استفاده از آن‌ها رواج کنونی را نداشت، اما با این همه، تلاش شد تا سرویسها و خدمات گروه در سطح استانداردهای بین المللی باشد و همه اقشار را در بر بگیرد ، در حال حاظر نیز یکی از معدود شرکتهای ایران که دارای بیش از یک صد سرور اختصاصی با حجم بالای اطلاعات و پهنای باند در حال فعالیت می باشد گروه شرکتهای نانو است .


نیاز بازار ایران باتوجه به تحریمهای صورت گرفته و از طرفی وجود نخبگان در این گروه موجب شد تا تمرکز اصلی فعالیت‌های گروه شرکتهای نانو بر ارائه خدمات سروهای اختصاصی قرار گیرد. چندی نگذشت که این مهم میان شرکتها و موسسات داخلی و خارجی ، شهرت زیادی پیدا کرد و مورد اقبال فروانی قرار گرفت. به گونه‌ای که بسیاری از مدیران و متخصصان ، گروه شرکتهای نانو را به عنوان تنها شرکت قدرتمند در امر سرویس دهی خدمات وب و تجارت الکترونیک میدانند و با خیال راحت تمام کمپانی خود را روی فضای سایبر به این گروه سپرده اند .


از آن‌جایی که نیروی انسانی همواره به عنوان اصلی‌ترین سرمایه مورد توجه مدیریت قرار گرفته است، جذب، آموزش و برقراری ارتباط عمیق با نیروی انسانی در دستور کار گروه قرار دارد. بر همین اساس، کارکنان این مجموعه همواره تحت آموزش‌های مختلف بین المللی قرار دارند و هر یک از آنان ملزم به دریافت گواهی‌نامه‌های تخصصی در حوزه‌‌ی تخصصی فعالیت خود هستند.


به طور کلی، اعتقاد بر این است که موفقیت‌های گروه شرکتهای نانو طریق موفقیت در سیاست‌های نیروی انسانی ، بکارگیری نیروی متخصص و آگاهی اشراف بر تکنولوژی های موجود و نحوه استفاده از آن تامین می‌شود. برگزاری کلاس‌های مختلف، تشکیل گروه‌های کاری و مشارکت همگان در تصمیم‌گیری‌ها از یک سو و همچنین بهره‌مندی کارکنان از سهام مجموعه‌ای که خود در شکل‌گیری و رشد آن نقش داشته‌اند از سوی دیگر، موجبات رشد سریع و همه جانبه‌ی همکاران گروه را فراهم آورده است.


در حال حاضر، نزدیک به ۹۰ درصد از کارکنان گروه شرکتهای نانو ، دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی هستند که در کنار تحصیلات آکادمیک گواهینامه های تخصصی و مدارک معتبر بین المللی را نیز در پرونده کاری خود دارند .