تغییر الگوریتم گوگل براي مرتب کردن بهتر نتایج جست‌وجو - اینترنت - اخبار

تغییر الگوریتم گوگل براي مرتب کردن بهتر نتایج جست‌وجو

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۵ ۴:۲۴:۰۰ (590 بار خوانده شده)
این تغییر می‌تواند بازدیدهای بسیاری از سایت‌ها را تا ۵۰% درصد تغییر دهد.

گوگل الگوریتم به نام پاندا را که کیفیت محتوای سایت‌ها را در ترتیب نتایج جست‌وجو دخیل می‌کند، را در زبان فارسی آغاز به اجرا نمود.
به گزارش ايتنا از لوكوپوك، این تغییر می‌تواند بازدیدهای بسیاری از سایت‌ها را تا ۵۰% درصد تغییر دهد.

این الگوریتم، کیفیت محتواها را از روش‌های مختلف بررسی کرده و آن را در رنک دادن به وب‌سایت‌ها در نتایج جست‌وجو دخیل می‌کند.

گوگل هدف اصلی خود را از اجرای الگوریتم پاندا، ترغیب صاحبان وب‌سایت و وبلاگ‌ها برای تولید محتوای باکیفیت و رساندن محتواهای باکیفیت به جست‌وجوکنندگان در این موتور جست‌وجو اعلام نموده است.

اما چگونه یک آگهی باکیفیت بالا برای تبلیغ کسب وکار و معرفی محصولات و خدمات خود درج نماییم؟

گوگل اعلام نموده است برای درج یک محتوای باکیفیت، بهتر است سوالات زیر را در مورد محتوای تولید شده از خود سوال نمایید، در صورتی که به جواب‌های منطقی در مورد این سوالات رسیدید، محتوای شما به یک محتوای با کیفیت نزد موتور جست‌وجوی گوگل نزدیک‌تر می‌گردد:

• چگونه بیننده به اطلاعات داده شده شما، اعتماد کند؟
• آیا اطلاعات نوشته شده در مورد خدمات و محصولات شما توسط یک شخص متخصص در حوزه کسب و کار شما نوشته شده است؟
• آیا محتویات آگهی خدمات و محصولات شما از جایی کپی شده است یا یک محتوای اصل و جدید می‌باشد؟
• آیا کاربر این اطمینان را می‌کند که به حساب شما بابت محصولات و خدمات شما پول واریز کند؟
• آیا محتوای نوشته شده در آگهی شما دارای غلط املایی یا جمله‌بندی می‌باشد؟
• آیا محتوای آگهی شما شامل اطلاعاتی می‌باشد که فقط برای موتورهای جست‌وجو طراحی شده است، یا نه براساس نیاز مخاطب طراحی گردیده؟
• آیا محتوای شما از نظر ارزش اطلاعاتی، نکات ویژه و قابل توجهی نسبت به محتواهای مشابه دارد؟
• چقدر در محتوای آگهی خود برای مرور و بهتر کردن آن دقیق می‌شوید؟
• آیا اطلاعات شما در مورد محصولات و خدمات کسب و کارتان برای مشتریان کامل و جامع می‌باشد؟
• آیا فکر می‌کنید که آگهی شما ارزش این را دارد که مشتریان آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و به آنها توصیه کنند؟
• آیا آگهی شما در بستری ارائه می‌شود که در کنار آن کلی بنرهای زرق و برق‌دار می‌باشد که بیننده را آزار می‌دهد؟

توضیح کار الگوریتم پانادا گوگل بسیار سخت و دشوار می‌باشد، اما پاسخ منطقی به سوالات بالا می‌تواند شما را در تولید یک محتوای باکیفیت در راستای جذب بیشتر مخاطب و قرار گرفتن آگهی شما در رده‌های بالای گوگل کمک نماید.


ایتنا
برچسب‌ها: گوگل   سایت   محتوا   الگوریتم