نوکیا 100 و نوکیا 101 معرفي شد - اخبار - اخبار

نوکیا 100 و نوکیا 101 معرفي شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۵ ۳:۴۰:۱۷ (1388 بار خوانده شده)
نوکیا امروز گوشی‌های نوکیا 100 و نوکیا 101 ، مقرون‌ به صرفه‌ترین گوشی‌های نوکیا تا به امروز را در ادامه تعهدات خود در ایجاد ارتباط یک میلیارد کاربر بعدی با تلفن‌های همراه معرفی کرد. این گوشی‌ها امکاناتی مدرن، طراحی جالب، قابلیت‌های کاربردی و سرگرم‌کننده‌ای دارند و از سرویس‌هایی پشتیبانی می‌کنند که با دسترسی به اطلاعات و سرگرمی ارزش یک تلفن همراه را بالا می‌برند.


برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

نوکیا 101 پنجمین گوشی دوسیم‌کارته نوکیا در سه ماه اخیر و از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های نوکیا تاکنون است. قابلیت دوسیم‌کارته در این گوشی به کاربران امکان می‌دهد تا با دو شبکه متفاوت ارتباط برقرار کرده و تماس و پیام‌ دریافت کنند. با برنامه مدیریت سیم‌کارت نوکیا کاربران قادرند بین سیم‌کارتی که می‌‎خواهند برای برقراری تماس استفاده کنند و سیم کارتی که می‌خواهند با آن پیام ارسال کنند، یک گزینه را انتخاب کنند. این کار به آنها کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را مدیریت کنند و بدون اینکه نیاز به چند تلفن همراه باشد پوشش شبکه را حفظ کنند. علاوه بر این، مدیریت سیم‌کارت به کاربران امکان می‌دهد که تنظیمات 5 سیم‌کارت را روی گوشی ذخیره کنند و آنها را با اسم و نشان اختصاصی در تنظیمات سیم‎‌کارت شخصی‌سازی کنند.
نوکیا 101 علاوه بر رادیو اف‌ام، امکاناتی نظیر پخش‌کننده موسیقی و بلندگویی با قدرت 103 فون دارد و با کارت حافظه microSD تا 16 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند همه مجموعه موسیقی خود را همیشه همراه داشته باشند.
نوکیا 100 برای کاربرانی ایده‌آل است که به دنبال تداوم و سادگی و در عین حال مقرون به صرفه بودن در برقراری تماس‌ها و ارسال پیام‌ها هستند. نوکیا 100 مقرون‌ به صرفه‌ترین گوشی رنگی نوکیا است و مردم می‌توانند از سیستم منوی جذاب و جدید شبکه‌ای با آیکون‌هایی جالب که به راحتی خوانده می‌شوند لذت ببرند. علاوه بر این، نوکیا 100 رادیو اف‌امی دارد که کاربران با آن می‌توانند به موج موزیک مورد علاقه در خانه یا بیرون از منزل دسترسی پیدا کنند.
نوکیا 100 و نوکیا 101 از سرویس‌های Nokia Life Tools (در بازارهای منتخب) و Nokia Money (در هند) پشتیبانی می‌کنند و دسترسی فوری به اطلاعات محلی در مورد بهداشت، آموزش، کشاورزی و سرگرمی ایجاد می‌کنند.
مِری مک داوِل، نایب رئیس بخش تلفن‌های معمولی نوکیا می‌گوید: « ما به این نکته رسیدیم که برای بسیاری از یک میلیارد کاربر بعدی، خرید تلفن همراه نوعی سرمایه‌گذاری است. مردم به دنبال گوشی هستند که امکاناتی عالی داشته و همینطور مورد اطمینان باشد. نوکیا 100 و نوکیا 101 هنگامی که با سرویس‌های قدرتمندی مثل Nokia Life Tools همراه می‌شوند، تجربه منحصر به فردی ایجاد می‌کنند که در بازارهای آنها با چنین قیمتی واقعا بی‌مانند هستند.»


قیمت و دسترسی
نوکیا 101 در سه ماه سوم 2011 به قیمت 25 یورو (35 دلار) و در رنگ‌های مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.
نوکیا 100 در سه ماه چهارم 2011 به قیمت 20 یورو (30 دلار) و در رنگ‌های زنده‌ای شامل سورمه‌ای (آبی تیره)، صورتی، آبی روشن، مشکی و قرمز عرضه می‌شود.

iTanalyze
برچسب‌ها: گوشی   نوکیا   بازی   دو سیم کارت   رنگ گوشی