امکان مشاهده تازه‌ترین پست‌های گوگل‌پلاس در جی‌میل - اینترنت - اخبار

امکان مشاهده تازه‌ترین پست‌های گوگل‌پلاس در جی‌میل

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۵ ۷:۰۴:۳۴ (1340 بار خوانده شده)
شرکت گوگل پس از راه‌اندازي شبکه اجتماعي گوگل پلاس هم اکنون درحال يکپارچه‌سازي و انتقال قابليت‌هاي گوگل پلاس به سرويس جي ميل است.

[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=304223&t=1314168367544[/img]

مارک استريبک، يکي از مهندسان شرکت گوگل اعلام کرد: گوگل در حال افزودن تازه‌ترين پست‌هاي منتشر شده در شبکه اجتماعي گوگل پلاس به صفحه جي ميل کاربران است.


کاربران به زودي مي‌توانند تازه‌ترين پست‌هاي منتشر شده در شبکه اجتماعي گوگل پلاس را از طريق بخش widget مربوط به ارسال کننده ايميل در گوشه بالاي سمت راست جي ميل خود مشاهده کنند.


در بخش widget جي ميل اطلاعات مربوط به ارسال کننده نمايش داده مي‌شود که اين جعبه شامل گزينه‌هايي براي چت، ارسال ايميل، برقراري تماس با شخص ارسال کننده ايميل و تازه ترين پيغام‌هاي دريافت شده است.


در صورتي كه بيش از يک نفر در ايميل ارسال شده حضور داشته باشد Widget کاربران تمام اسامي را نمايش مي‌دهد و شما مي‌توانيد به اطلاعات بيشتري دست يابيد.


استريبک مي‌گويد: با يکپارچه سازي جديد شبکه اجتماعي جديد گوگل پلاس، به آساني تازه‌ترين پست‌هاي منتشر شده و استاتوس‌هاي شخصي کاربر نمايش داده مي‌شود.


البته براي استفاده از اين قابليت جديد کاربران و ديگر اشخاصي که آپديت‌هاي جديد به اشتراک مي‌گذارند بايد در شبکه اجتماعي گوگل پلاس عضو باشند.


شبکه اجتماعي گوگل پلاس از زمان راه‌اندازي تا کنون به سرعت در حال تغيير و تحول بوده است.اين شبکه اجتماعي توانسته است ازنظر سرعت تحولات و جذب مشتري در ماه‌هاي نخست، گوي سبقت را از ديگر شبکه‌هاي اجتماعي از جمله فيس‌بوک، توييتر، Linkedin و Myspace بربايد.
برچسب‌ها: گوگل   جی میل   گوگل پلاس   چت   آپدیت جدید