اطلاعيه‌ي جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال - ارتباطات دیجتال - اخبار

اطلاعيه‌ي جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال

دسته : ارتباطات دیجتال در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲۱ ۸:۱۱:۵۷ (1179 بار خوانده شده)
واحد امور بسته‌هاي نرم‌افزاري طي اطلاعيه‌اي از متقاضيان شرکت در پنجمين جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال خواست نسبت به دريافت هولوگرام به تعداد لازم قبل از برگزاري نمايشگاه اقدام کنند.

ايسنا، در اطلاعيه واحد امور بسته‌هاي نرم‌افزاري آمده است: به اطلاع متقاضيان (حقيقي و حقوقي) محترم شرکت در پنجمين جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال مي‌رساند كه سامانه ثبت و صدور شناسنامه نرم‌افزار Login.Softreg.ir با هدف يکپارچه‌سازي اطلاعات مجوزهاي متقاضيان در سامانه قديم ثبت (آثار با شماره پيگيري کمتر از ده هزار) و سامانه جديد و همچنين استفاده از خدمات سامانه تحت وب مرکز براي کليه آثار متقاضيان خدمت جديدي با عنوان ليست متقاضيان سامانه قديم در سايت فعال گرديده است.

متقاضيان مي‌توانند جهت بهره‌مندي از اين امکانات در اسرع وقت با ورود به صفحه شخصي خود (Login.Softreg.ir) در منوي ليست متقاضيان سامانه قديم نسبت به معرفي نام خود اقدام كنند.

بديهي است متقاضياني که تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند نيز مي‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نسبت به معرفي خود اقدام كنند.

سامانه اخذ هولوگرام نيز برروي صفحه اختصاصي هر متقاضي فعال است و از اين پس ارسال تقاضاي هولوگرام به صورت غير حضوري و فقط از طريق سامانه ثبت نرم‌افزار امکان پذير خواهد بود.

تحويل هولوگرام فقط در ساختمان شماره 2 مرکز واقع در خيابان سميه طبقه اول (حتي در زمان برگزاري نمايشگاه) انجام مي پذيرد.