پرینتر لیزری تک رنگ Samsung ML-۲۵۴۵ - سخت افزار - اخبار

پرینتر لیزری تک رنگ Samsung ML-۲۵۴۵

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۰/۷/۵ ۹:۵۲:۰۷ (1001 بار خوانده شده)
سازگاری با محیط زیست، صرفه جویی در انرژی دستاورد پرینتر لیزری جدید سامسونگ است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.




شرکت سامسونگ به تازگی محصول جدیدی به کلاس پرینترهای لیزری تک رنگ خود با مصرف پایین و کارائی بالا افزوده است.

به گزارش ایتنا، این مدل ML-۲۵۴۵ نام دارد و همچون نمونه‌های قبلی این رده علاوه بر امکانات و سرعت قابل قبول از لحاظ قیمتی نیز در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد که این موضوع در کنار راحتی در استفاده و ابعاد و حجم مطلوب، این مدل‌ها را به انتخابی بی‌نظیر برای استفاده خانگی و کاربری سبک اداری موسوم به SOHO یا Small Office and Home Office بدل کرده است.

از قابلیت‌های جدید پرینتر ارائه شده در این سری می‌توان به کلید One-touch Print Screen در تغییر محیط کاربری و بهینه سازی کارکرد دستگاه اشاره نمود که در ساده سازی پروسه انجام پرینت نقش موثری ایفا می‌کند.

با فشردن این کلید بدون نیاز به تنظیمات معمول، محتویات صفحه نمایش به سرعت و بدون معطلی به خروجی پرینتر ارسال می‌شوند و از این لحاظ در وقت کاربران نیز کاملاً صرفه‌جوئی می‌شود.

سرعت این مدل نیز در رده خانگی و فعالیت‌های سبک اداری در سطح مطلوبی قرار دارد در اینجا در هر دقیقه امکان پرینت ۲۴ برگ به دو فرم A۴ و Letter وجود داشته و زمان اجرای اولین پرینت پس از روشن شدن دستگاه در حالت Ready Mode نیز کمتر از ۹ ثانیه است.

افزایش وضوح پرینت از دیگر نکات قابل توجه در مورد این مدل جدید است؛ وضوح پرینت این دو مدل ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در هر اینچ است که نسبت به مدل‌های پیشین این کلاس افزایش چشمگیری یافته است.

افزایش سرعت و وضوح چاپ از نتایج مستقیم پردازنده ۳۰۰ مگاهرتزی حاضر در این مدل است که از لحاظ فرکانس کاری دو برابر این میزان در مقایسه با نمونه‌های قبلی این رده است.

توان مصرفی بسیار پایین این مدل نیز با رقمی در حدود ۳۶۰W/h در قیاس با نمونه‌های معمول چیزی در حدود ۱۸ درصد پایین‌تر است که بدین ترتیب انرژی کمتر و در نتیجه هزینه بسیار پایین تری به کاربران تحمیل می‌شود.

کلید Power این مدل به بخش جلوی دستگاه منتقل شده و بدین ترتیب پروسه روشن و خاموش کردن پرینتر بسیار ساده‌تر از گذشته انجام می‌شود اهمیت این موضوع مخصوصاً برای کاربران اداری با وجود محدودیت در مصرف انرژی بیش از پیش نمایان می‌شود.

میزان نویز تولید شده توسط این مدل که از موارد حیاتی مخصوصاً در کاربری اداری به حساب می‌آید کمتر از ۵۳ دسی بل در حین کار و ۲۶ دسی بل در حالت Stand-by است که از این لحاظ یکی از کم سر و صداترین مدل‌های موجود در این زمینه با رعایت اصول ارگونومیک به حساب می‌آیند.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این مدل نیز ۸ مگابایت است.

از دیگر موارد قابل اشاره در رده نرم افزاری پرینترهای جدید سامسونگ می‌توان از برنامه AnyWeb Print ۲. ۰ یاد نمود که با کمک آن محتوای منتخب کاربر از صفحات وب به سادگی هرچه تمام‌تر به صورت drag and drop به یک صفحه جداگانه منتقل شده و عملیات ویرایشی به دلخواه کاربر قبل از انجام پرینت بروی آن‌ها صورت می‌پذیرد و بدین ترتیب نه تنها در کاغذ و جوهر مصرفی بلکه در هزینه و وقت کاربران نیز صرفه‌جوئی قابل ملاحظه‌ای صورت می‌گیرد.

پوشش ضد گرد و غبار و سینی ذخیره کاغذ با ظرفیت ۲۵۰ برگ تضمینی برای باز شدن کمتر بخش‌های داخلی و عدم نیاز به تمیز کردن مداوم دستگاه به حساب می‌آید.

پورت اتصالات سیمی این پرینتر از نوع USB ۲. ۰ پر سرعت است که بدین ترتیب اتصال ساده آن به کامپیوترهای گوناگون به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

وزن این پرینتر در حدود ۷ کیلوگرم است و امکان کارکرد آن‌ها در تقریباً تمامی ورژن‌های ویندوز، Mac OS X و چینش‌های مختلف سیستم عامل لینوکس وجود دارد.

در جریان معرفی این مدل Kyuho Uhm معاون ارشد بخش تجارت IT در Samsung Electronics ضمن اشاره به تولید روز افزون پرینترهای سامسونگ در کلاس‌های گوناگون تجاری و اداری، از مدل‌های ML-۲۵۴۵ به عنوان راهکاری ایده آل برای استفاده خانگی و کاربری اداری یاد نمود و دستیابی به حجم بالائی از پرینت با هزینه نهایی کاملاً رقابتی را هدف اصلی ساخت مدل‌های این کلاس عنوان نمود.
برچسب‌ها: سامسونگ   پرینتر   پرینتر لیزی