ويژگي‌هاي قلم‌هاي ديجيتالي - سخت افزار - اخبار

ويژگي‌هاي قلم‌هاي ديجيتالي

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۰/۹/۲۸ ۹:۳۹:۰۳ (1042 بار خوانده شده)
طي چند سال اخير، بحث اتوماسيون اداري و كاربرد قلم ديجيتالي در آن از رونق قابل توجهي برخوردار بوده است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

(ايسنا)، اجراي اتوماسيون اداري به يك دستگاه Pen Tablet شامل يك قلم و يك صفحه رسم براي هر كاربر نياز دارد.

از آنجا كه اين دستگاه‌ها، هر روز و به‌طور مداوم در معرض انواع ضربات فيزيكي و افتادن از روي ميز يا دست كاربر قرار دارند، انتخاب مدل‌هاي مستحكم و مرغوب از اهميت زيادي برخوردار است بنابراين انتخاب قلم‌هاي بدون نام سازنده معتبر يا با مارك‌هاي متفرقه به دليل قيمت ارزان‌تر به مصلحت نيست.

به گفته كارشناسان بايد توجه داشت نه تنها انتخاب اقلام نامرغوب، سبب تحميل هزينه اضافي جهت خريد مجدد و تعويض دستگاه مي‌شود، در مقابل خريد دستگاه‌هاي بسيار گران‌قيمت به صرف داشتن بعضي خصوصيات فانتزي كه در عمل هيچ مزيتي در كاربرد اتوماسيون اداري ندارند هم صرفا دور ريختن بودجه تخصيص داده شده است.

اصولا تجربه نوشتن با قلم‌هاي ديجيتالي با عادت كاربران به نوشتن برروي كاغذ معمولي تفاوت دارد؛ در نوشتن معمولي، ما مطلب را در همان‌ جايي كه مي‌نويسيم مي‌خوانيم اما در قلم ديجيتالي، برروي صفحه رسم مي‌نويسيم و برروي مانيتور مي‌خوانيم.

در دستگاه Pen LCD Monitor برروي مانيتور مي‌نويسيم و برروي مانيتور مي‌خوانيم، به همين دليل براي مديران ارشد سازمان، مدل Pen LCD Monitor توصيه مي‌شود كه شامل يك مانيتور LCD و TFT است كه با يك قلم با نوك حساس به فشار، مي‌توانيد مستقيما برروي آن بنويسيد و كار كردن با آن بسيار راحت، سريع و مانند كار كردن با قلم و كاغذ واقعي است.