مانیتورهای جدید ال جی نیاز به کیس و کامپیوتر ندارند! - سخت افزار - اخبار

مانیتورهای جدید ال جی نیاز به کیس و کامپیوتر ندارند!

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۲۰ ۹:۲۳:۵۸ (1131 بار خوانده شده)
ادغام فناوري هاي UPoE و IPS در سري جديد مانيتورهای ال جي با تکنولوژی Cloud شركت ال جي با پرده برداري از سري P مانيتور هاي خود اعلام كرد ؛ شركت ها با استفاده از اين مانيتورها با پردازش ابري كه هيچ احتياجي به كيس و كامپيوتر در كنار خود ندارند ، مي توانند فضاي آزاد بيشتری براي كارمندان خود ايجاد نمايند.

اين سري از مانيتور ها با بهره گيري از تكنولوژي VMware- Zero Client UPoE ، قابليت ايجاد يك شبكه مجازي با سيستم امنيتي بهتر و كاهش هزينه ها را دارا می باشند.

به گفته مدير اين بخش،‌اين مانيتورها گزينه اي بسيار جالب در نسل آينده معماري فضاي كار در سازمان ها مي باشند. در سري مانيتورهای P با ادغام دو تكنولوژي Cloud و IPS امكانات جالبي در بهره وري از فضاي كار و محاسبات مجازي ايجاد شده است.

اين سري از مانيتور ها كه server-based مي باشند، داراي قابليت هاي منحصر به فردي مي باشند، ازمهمترين اين وي‍‍ژگي ها مي توان به نرم افزاري كه از طريق يك شبكه مركزي مديريت مي شود اشاره كرد كه امنيت بيشتري دربرابر نفوذ هكر ها، ‌ويروس ها و نرم افزارهاي جاسوسي ايجاد كرده و عمليات كنترل و بلوكه كردن داده ها بسيار راحت تر انجام مي پذيرد.

تكنولوژي Zero Client Cloud Computing ال جي با ادغام سرورها، نياز به فضاي سخت افزاري را کاهش میدهد. در واقع هر بخش تنها يك كابل LAN،‌ يك كيبورد ويك موس نياز دارد و در عين حال هيچ نيازي به CPU، حافظه RAM و فضاي سخت افزاري نمي باشد.

علاوه بر اين افراد نيازي به سيستم عامل نداشته و اين امر موجب صرفه جويي در زمان و هزينه مي گردد و همچنين بالا آمدن دستگاه در مقايسه با كامپيوترهاي متداول بسيار سريع تر بوده و كل سيستم نيز مطابق با استانداردهاي سازگاري با محيط زيست طراحی شده است.

اين مانيتورها با بهره گيري از پلتفورم VMware كه يك زيربناي مجازي خودكار مي باشد، به شركت ها كمك مي كند كه از طريق مديريت شبكه،‌ هزينه ها را كاهش داده و عملكرد بهتري داشته باشند. از آنجايي كه اين پلتفورم بصورت خودكار عمل مي كند، ارسال خدمات IT به هر بخش كاري سريعتر و مطابق با ويژگي هاي سيستم انجام مي پذيرد. علاوه بر اين،‌ اين نرم افزار به صورتي برنامه ريزي شده كه امنيت هر چه بيشتري را به هنگام تهيه نسخه پشتيباني و يا به روز شدن خودكار سيستم، ‌براي كاربر فراهم نمايد.

تكنولوژي Cisco UPoE به دليل حداقل نياز به انرژي بسيار مورد توجه مي باشد. اين فناوري با توزيع انرژي در ميان دستگاه هاي موجود در شبكه LAN و با استفاده از برنامه هوشمند Energy wise به بررسي ميزان مصرف انرژي در دستگاه ها و انجام تنظيمات خودكار پرداخته و موجب بهره وري در مصرف انرژي مي گردد. اين تكنولوژي با حذف كابل ها و اتصالات مربوطه به كارمندان كمك مي كند كه استفاده بهتري از فضاي موجود در اتاق كار خود داشته باشند.

با استفاده از پنل هاي IPSدر مقايسه با پنل هاي TN ،‌اين مانيتور هاي 23 اينچي دارای زاويه ديد بازتر،كيفيت تصوير بهتر، رنگ هاي شفاف و واقعي تري مي باشند. در انتها لازم به ذكر است كه مانيتور مدل N2311AZ با كاهش خستگي درچشم ها، انتخابي ايده آل براي مشاغلي چون طراحي و گرافيك است.


منبع: ای تی ایران
برچسب‌ها: رایانه   مانیتور   پنل   مدیریت شبکه