بازيابي تصاوير در آندرويد! - فن آوری اطلاعات - اخبار

بازيابي تصاوير در آندرويد!

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۳۰ ۷:۰۲:۴۲ (1103 بار خوانده شده)
DiskDigger یک نام آشنا برای کاربران ویندوز است. کاربران ویندوز برای برگرداندن عكس‌ها و تصاویر حذف شده خود از این نرم‌افزار استفاده می‌کردند. هرچند نرم‌افزارهای محبوب دیگری نیز در این مورد در دسترس کاربران قرار داشته و دارد اما DiskDigger از محبوبیتی خاص بین کاربران برخوردار بوده است.

DiskDigger یک نام آشنا برای کاربران ویندوز است. کاربران ویندوز برای برگرداندن عكس‌ها و تصاویر حذف شده خود از این نرم‌افزار استفاده می‌کردند. هرچند نرم‌افزارهای محبوب دیگری نیز در این مورد در دسترس کاربران قرار داشته و دارد اما DiskDigger از محبوبیتی خاص بین کاربران برخوردار بوده است.پس موفقیت این نرم‌افزار در ویندوز، سازندگان سیستم‌عامل آندروید از این نرم‌افزار برای گوشی‌های مبتنی بر آندروید استفاده کرده و نسخه آندرویدی آن را برای گوشی تهیه و طراحی نموده اند. درصورتی که فایل‌های شما، در فرمتPNG یا JPEG بنا به دلایلی از گوشی حذف شده باشند، می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید و تصاویر خود را به راحتی بازیابی نمایید. البته گفتنی است این نرم‌افزار همچون سایر نرم‌افزارها ممکن است نتواند به طور کامل و صددرصد تمام فایل‌ها را بازگرداند اما قدرت خوبی برای بازگردانی اکثریت تصاویر دارد. از آنجایی که اساس این نرم‌افزار کار با root سیستم گوشی شماست، پس از نصب و شروع کار با DiskDigger، پارتیشن‌های مختتلفی از root گوشی در اختیار شما قرار داده می‌شود. پس از مشاهده این صفحه می‌توانید با انتخاب گزینه Scan Dvice به راحتی، گوشی یا کارت حافظه خود را بررسی و اسکن نمایید. در این مرحله می‌توانید نوع فایل‌های خود را نیز مشخص نمایید.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

پس از اینکه عملیات بازرسی تمام شد، می‌توانید با فشردن دکمه Save تصاویر مورد نظر را بازگردانی کنید. همچنین می‌توانید از كليدEmail نیز برای ایمیل کردن تصاویر به طور مستقیم استفاده نمایید.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است حجم تصاویری که می‌خواهید بازگردانده شود، بیش از حجم حافظه شما باشد. بنابراین به این مورد توجه داشته باشید. این نرم افزار اکنون در مرحله بتای خود به سر می‌برد و نسخه نهایی و الفای آن هنوز دردسترس نیست. به محض حل شدن مشكلات احتمالی نسخه الفا نیز در اختیار کاربران آندروید قرار خواهد گرفت


منبع"شبکه
برچسب‌ها: عکس   فایل   آندروید   بازیابی