خرید آسان نرم افزار برای کاربران ایرانی گوشی‌های سامسونگ! - فن آوری اطلاعات - اخبار

خرید آسان نرم افزار برای کاربران ایرانی گوشی‌های سامسونگ!

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۱/۴/۵ ۵:۰۴:۱۹ (965 بار خوانده شده)
برای نخستین بار در ایران، خرید برنامه های کاربردی سیستم عامل اندروید و بادا با استفاده از گوشیهای هوشمند سامسونگ، از طریق خدمات پرداخت الکترونیک سامان امکان پذیر شد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.


به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (24 june)، برای نخستین بار در ایران، خرید برنامه های کاربردی سیستم عامل اندروید و بادا با استفاده از گوشیهای هوشمند سامسونگ، از طریق خدمات پرداخت الکترونیک سامان امکان پذیر شد.

این شرکت با همکاری سامسونگ، خرید و دانلود نرم‌افزارها و بازی‌های غیر رایگان بازار سامسونگ (Samsung Apps) را از طریق کلیه کارت‌های بانکی شبکه شتاب فراهم آورده است.


با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات بانکی خرید کنید
کاربران پس از یکبار ثبت نام و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود در بازار سامسونگ، می‌توانند نرم‌افزارها و بازی‌های قابل فروش مخصوص تلفن همراه خود را به راحتی خریداری و مستقیما بر روی دستگاه نصب نمایند.

لازم به ذکر است برای هربار خرید، نیاز به ورود مجدد اطلاعات کارت نبوده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر در گوشی، عملیات پرداخت انجام می‌گیرد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

استفاده کاربران ایرانی برای اولین بار با استفاده از کارت های بانکی داخل کشور
به نوشته سیتنا، گفتنی است این نخستین بار است که کاربران ایرانی همگام با بازارهای جهانی می توانند با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور، خرید نرم‌افزار و بازی‌های تلفن همراه را از طریق درگاه پرداخت بانک سامان در محیطی امن و با سرعت و سهولت انجام دهند.