جزییات خدمات همراه‌اول به استقلالی‌ها - اخبار - اخبار

جزییات خدمات همراه‌اول به استقلالی‌ها

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۶/۲ ۵:۱۹:۲۴ (1124 بار خوانده شده)
همراه‌اول بعد از عقد قرارداد با پرسپولیسی‌ها صبح امروز سراغ آبی‌ها هم رفت و در یک تفاهم نامه با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خط بلولاین را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار موبنا صبح امروز وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تفاهم‌نامه‌ای امضا کرد که به موجب آن طرفداران تیم استقلال از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.
بر اساس این گزارش جزییات این تفاهم نامه به شرح زیر است:

1- سیم کارت ویژه هواداران
در این بخش کارت‌هایی میان هواداران توزیع می‌شود و هواداران استقلال با ارائه این کارت، سیم‌کارت ویژه‌ای را تحویل می‌گیرند که این سیم‌کارت‌ها به طور اتوماتیک و پیش‌فرض همه امکانات مربوط به سیم‌کارت هوادارای استقلال را دارا هستند.

2- خدمات 8020
از طریق این شماره و پیامک آن هواداران استقلال می‌توانند اخبار خود را از باشگاه استقلال دریافت کنند. همچنین خدماتی مثل تالار گفت‌وگو هم از طریق این شماره ارائه می‌شود.

3- حمایت مالی هواداران از استقلال از طریق پیامک 802020
این سامانه از روز شنبه فعال خواهد بود. هواداران استقلالی که می‌خواهند به این تیم کمک کنند، می‌توانند با پیامک به این شماره از طریق قبض تلفن همراه یا شارژ خود به باشگاه‌ کمک کنند.

4- هواداران استقلالی که می‌خواهند کارت هوادارای این باشگاه را داشته باشند، برای آنها تقسیط پول کارت هواداری استقلال در نظر گرفته شده است. از طریق همراه اول هواداران استقلال در اقساط مختلف می‌توانند نسبت به خرید کارت هواداری استقلال اقدام کنند.