فعال سازی SSL در پست الكترونیكی یاهو - اخبار - اخبار

فعال سازی SSL در پست الكترونیكی یاهو

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۷/۲۳ ۸:۵۴:۴۲ (1139 بار خوانده شده)
یاهو اعلام كرد كه اوایل سال آینده پروتكل SSL را بر روی تمامی پست های الكترونیكی یاهو فعال خواهد كرد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

سال ها پش از آنكه مایكروسافت، گوگل و بسیاری دیگر از شركت ها از SSL به عنوان استانداردی برای امنیت سیستم های Web Mail خود استفاده كردند، یاهو اعلام كرد كه امنیت پست الكترونیكی یاهو را به روش امروزی خواهد كرد.


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، SSL یك پروتكل رمزگذاری می باشد كه پست های الكترونیكی وبی را در مسیر سرور یاهو تا مرورگر كامپیوتر كاربر رمزگذاری می كند.
شركت یاهو اعلام كرد كه روش های حفاظتی را برای تمامی كاربران پست الكترونیكی یاهو از ۸ ژانویه سال ۲۰۱۴ فعال خواهد كرد.

شركت یاهو در سازماندهی SSL از رقبای اصلی خود عقب مانده است. شركت مایكروسافت استفاده از SSL را از سال ۲۰۱۰ به صورت گزینه اختیاری قرار داده است و سپس در سال ۲۰۱۲ پیاده سازی آن را در Outlook.com تكمیل كرد . سپس در اوایل سال جاری Hotmail را با دیگر خدمات پست الكترونیكی وبی مایكروسافت در Outlook.com ادغام كرد.

شركت فیس بوك در سال ۲۰۱۱، SSL را به عنوان یك گزینه انتخابی معرفی كرد امل در ماه جولای پروتكل SSL را بر روی تمامی ارتباطات خود فعال كرد. هم چنین این پروتكل در اوایل سال ۲۰۱۱ بر روی توییتر اجباری شد.

شركت گوگل در سال ۲۰۱۰ برای خدمات پست وبی خود، به طور پیش فرض از پیاده سازی SSL استفاده كرد و اوایل سال جاری اعلام كرد كه قصد دارد از حفاظت رمزگذاری شده دیگری با عنوان Perfect Forward Secrecy استفاده نماید.
برچسب‌ها: گوگل   مایکروسافت   یاهو   پروتکل   رمزگذاری