سینمای خانگی 9750 سامسونگ سال 2013 - اخبار - اخبار

سینمای خانگی 9750 سامسونگ سال 2013

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۵ ۱۱:۰۲:۰۹ (956 بار خوانده شده)
مزیت اصلی این تکنولوژی این است که با داشتن این سینمای خانگی، می‌توان از تمامی امکانات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از جمله دسترسی به اپلیکیشن‌های متنوع و گشت و گذار در اینترنت بر روی هر نوع تلویزیونی استفاده کرد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

امسال سامسونگ از سیستم سینمای خانگی خود به نام HT-F۹۷۵۰W پرده برداری کرد.
به گزارش ایتنا این سیستم صوتی تصویری، کیفیت برتری از صدا را با بهره‌گیری از آمپلی فایر تیوب خلاء و قدرت خروجی ۱۳۳۰ وات ارائه می‌کند.

به عنوان یک سیستم سینمای خانگی، HT-F۹۷۵۰W امکانات فراوانی مانند پخش کننده بلو-ری و سیستم اشتراک‌گذاری انحصاری سامسونگ با نام Allshare (یکی از پروتکل های DLNA) برای پخش فایل‌های چندرسانه‌ای از دستگاه های قابل حمل و کامپیوتر دارد که در کنار تمامی این موارد، این دستگاه مجهز به یک پردازنده ویژه قدرتمند جهت تبدیل تصاویر ۱۰۸۰p به تصاویر اعجاب‌انگیز ۴K است.
بدین ترتیب شما می توانید در منزل شاهد تصاویری با کیفیت ۴ برابر Full HD باشید.

همچنین این سینمای خانگی تمامی امکانات یک تلویزیون هوشمند از جمله Smart Hub جدید سال ۲۰۱۳ سامسونگ را داراست.

ویژگی‌های هوشمند بکار رفته در این سینمای خانگی هیچ تفاوتی با تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۳ سامسونگ ندارد و این در حالیست که سینمای خانگی‌های سال گذشته سامسونگ، امکانات هوشمند کمتری نسبت به تلویزیون های سامسونگ داشتند.
مزیت اصلی این تکنولوژی این است که با داشتن این سینمای خانگی، می‌توان از تمامی امکانات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از جمله دسترسی به اپلیکیشن‌های متنوع و گشت و گذار در اینترنت بر روی هر نوع تلویزیونی استفاده کرد.

به کمک سیستم اشتراک گذاری سامسونگ (AllShare) امکان پخش فایل‌های چندرسانه‌ای از دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده این فناوری به صورت بیسیم بر روی صفحه بزرگ تلویزیون فراهم می‌آید.

در مورد سیستم صدا‌سازی این دستگاه میتوان به آمپلی‌فایر تیوب خلاء که نوعی آمپلی‌فایر آنالوگ است و تا قبل از استفاده از آن در دستگاه های سامسونگ، تنها در سیستم های صوتی Hi-Fi که به دلیل قیمت زیادشان تنها در استودیوهای ضبط صدا کاربرد داشته اند استفاده می‌شد، اشاره کرد.

خصوصیت اصلی این نوع آمپلی فایر که در این مدل سینمای خانگی به عنوان آمپلی فایر اولیه کار می‌کند، شفافیت صدای خروجی است. صدای خروجی این نوع آمپلی فایر بسیار گرم و غنی تر از صدای خروجی هر نوع آمپلی فایر دیگری است.
آنچه که آمپلی فایر تیوب خلاء را از بقیه متمایز می کند، تحمل عالی ولتاژ و توان های بالاست که این مهم از بروز درهم ریختگی صدا در زمانیکه موسیقی با صدای بلند پخش می شود، جلوگیری می کند.

طراحی نقره ای رنگ این دستگاه در کنار ارتفاع بلندتر بلندگو‌ها، نهایت هماهنگی در طراحی را با تلویزیون های برتر ۲۰۱۳ سامسونگ داشته و این هماهنگی بین تلویزیون و سینمای خانگی زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که می توان تنها با فشار دادن یک دکمه روی کنترل از راه دور سینمای خانگی، آن را روشن کرد و صدای در حال پخش از بلندگوی تلویزیون را قطع و آن را به بلندگوهای سینمای خانگی منتقل کرد.

آنچه در طراحی این سینمای خانگی نظر را جلب می‌کند نمای بیرونی برخی از تجهیزات داخلی آن است. بدین معنا که آمپلی فایر تیوب خلاء بکار رفته در این دستگاه با ظرافت خاصی در یک قاب شیشه ای قرار گرفته و نورپردازی خاص آن در هنگام روشن بودن دستگاه زیبایی خاصی به طراحی دستگاه داده است.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.


این سینمای خانگی دارای ۵ عدد بلندگو است و این در حالیست که سامسونگ در معرفی توانایی صوتی فراگیر این دستگاه اشاره به صدای فراگیر ۷.۱ کاناله می کند. دلیل وجود ۵ بلندگو بجای ۷ بلندگوی معمول در سیستم های صوتی ۷.۱ کاناله این است که سامسونگ در این سیستم صوتی، بلندگوهای مخصوص تولید صدای عمودی (صداهایی که از بالای سر یا زیر پا شنیده می شوند) را که معمولا به صورت جداگانه هستند، در بدنه بلندگو های اصلی قرار داده است.
بدین شکل، این بلندگو های ویژه دارای قابلیت تنظیم جهت روی محور خود هستند تا بتوانند صدا را به شکلی دقیق تر به گوش شنونده برسانند. سامسونگ در این مورد تجربه موفقی را در مدل HT-D۶۷۵۰W سال پیش خود داشته است. در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که این سیستم صوتی، توانایی خوبی در تفکیک صداهای عمودی و افقی نداشته باشد، اما اینگونه نیست. زیرا این سیستم صوتی با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری صدای فراگیر DTS Neo Fusion عملکردی فوق العاده دارد و صدای سه بعدی مافوق تصوری را ارائه می کند.
صدای فراگیر تولید شده توسط این دستگاه کاملا حس صدای فراگیر را ایجاد می کند، بطوریکه اینک می توان صدای سه بعدی را در کنار تصویر سه بعدی تجربه کرد. این صدای تولید شده به همراه تصاویر سه بعدی هیجان انگیز می تواند تجربه ای جدید را در تماشای تصاویر سینمایی ارائه دهد. تجربه ای که می توان به جرات گفت حتی در سینما هم تجربه نخواهید کرد.