برگزاری سمینار و کارگاه عملی «چرخه کامل حسابداری» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی - اخبار - اخبار

برگزاری سمینار و کارگاه عملی «چرخه کامل حسابداری» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۹/۳ ۹:۲۴:۱۷ (1009 بار خوانده شده)
این سمینار ویژه اساتید محترم دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی و دانشجویان سال سوم کارشناسی و بالاتر، دانش‌آموختگان و شاغلین در حرفه می‌باشد.

شرکت آموزشی و تحقیقاتی رایورز، سمینار و کارگاه عملی «چرخه کامل حسابداری» را با محوریت « تهیه و تحلیل صورت جریان وجوه نقد طبق استاندارد ایران» و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران شمال، دوشنبه چهاردهم آذرماه از ساعت ۱۳ الی ۱۸.۳۰ در محل این دانشگاه برگزار می نماید.
رئوس مطالبی که در این سمینار ارائه خواهد گردید، عبارتند از:

معرفی محتوای دوره (صورت جریان وجوه نقد و استانداردهای الزامی)
تلفیق تئوری و عمل از طریق به کارگیری سیستم مکانیزه
پیش نیازهای ورود به بازار کار و توسعه و تعمیق مستمر دانش تخصصی
اثرات کاربرد فناوری اطلاعات (IT) بر مدیریت و گردش عملیات مالی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی

شایان ذکر است که جناب آقای دکتر حسنی، ریاست محترم گروه کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال به عنوان سخنران افتتاحیه در این مراسم حضور داشته و جناب آقای احتشام مهر، استاد دانشگاه و مشاور عالی سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز مباحث فوق را در این سمینار تشریح خواهند نمود.
این سمینار ویژه اساتید محترم دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی و دانشجویان سال سوم کارشناسی و بالاتر، دانش‌آموختگان و شاغلین در حرفه می‌باشد.
علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال (شماره‌های ۷۷۰۰۹۸۲۷ الی ۴۸ - داخلی ۲۵۷) تماس حاصل نمایند.