بررسی محصول ایسوس؛ تبلت دو سیم‌کارته با قابلیت مکالمه... - اخبار - اخبار

بررسی محصول ایسوس؛ تبلت دو سیم‌کارته با قابلیت مکالمه...

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۸:۵۵:۰۶ (1081 بار خوانده شده)
ME175KG با دوربین 5مگاپیکسلی و کیفیت ضبط HD، و باتری قوی، می‌تواند تا 36ساعت مکالمه مداوم را دوام بیاورد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

ایسوس که تاکنون تبلت‌های اندرویدی مختلفی را روانه بازار کرده مدتی است مدل ME175KG را نیز در بازار عرضه کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا،‌ این تبلت در کنار مشخصات فنی مناسب، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد و علاوه بر آن یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های آن، امکان مکالمه تلفنی است.

به نظر می رسد خلاقیت ایسوس در ME175KG اعمال شده است. این مدل در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و ۳۳۸ گرم وزن دارد. طراحی ارگونومیک آن در قسمت پشتی استحکام بالایی را در برابر ضربه به این تبلت می‌دهد و می‌تواند به خوبی از سخت‌افزار داخلی آن محافظت کند.

نمایشگر ME175KG از نوع IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه است. این تبلت ۷ اینچی یکی از برجسته‌ترین محصولات از لحاظ ظاهری در میان تولیدات ایسوس به شمار می رود. شما می‌توانید روی آن ویدئوها را با کیفیت HD و حتی Full HD پخش کنید.

فناوری‌های ایسوس: Sonic Master و Audio Wizard، دوربین ۵ مگاپیکسلی با کیفیت ضبط HD، یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی نیز برای تماس‌های ویدئویی در قسمت جلوی تبلت قرار دارد.

اما عملکرد باتری این تبلت هم از نکات قابل اشاره است چرا که این تبلت می‌تواند تا ۳۰ روز در حالت استندبای بدون نیاز به شارژ باتری دوام بیاورد. در ضمن شما می توانید تا ۳۶ ساعت مکالمه داشه باشید.

ME۱۷۵KG ایسوس با پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز تجهیز شده است که در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno ۳۰۵ قدرت اجرای اکثر بازیهای با گرافیک سنگین را در سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۳ لوبیا ژله‌ای فراهم می کند.

همچنین ایسوس یک درگاه حافظه خارجی با پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت در این دستگاه تعبیه کرده است.

حافظه RAM یک گیگابایتی علاوه بر فضای ذخیره سازی این تبلت که ۸ گیگابایت استیک حافظه خارجی ۸ گیگابایتی به عنوان هدیه، در دسترس شما خواهد بود.