دوره «جایزه چالش نوآورانه» برگزار می‌شود - اخبار - اخبار

دوره «جایزه چالش نوآورانه» برگزار می‌شود

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۳/۴/۲۹ ۵:۲۹:۴۲ (889 بار خوانده شده)
جوانان خلاق ایرانی فرصت دارند با مشارکت در نخستین دوره «جایزه چالش نوآورانه»، ایده‌های خود را در معرض قضاوت داوران داخلی و بین‌المللی قرار دهند و از حمایت‌های مادی و معنوی متنوع بهره‌مند شوند.

نخستین دوره «جایزه چالش نوآورانه» هم‌زمان با برگزاری همایش هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) هشتم و نهم شهریورماه برگزار می‌شود.
این برنامه ویژه‌ حمایت از جوانان ایرانی خلاق برای راه‌انداری کسب‌و‌کارهای شخصی برنامه‌ریزی شده و حمایت‌های مالی و معنوی متنوعی از جوانان کارآفرین زیر سی سال و دارای ایده‌های خلاقانه در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش‌بینی شده است.
با توجه به حضور داوران و سرمایه‌گذاران مطرح داخلی و خارجی، «جایزه چالش نوآورانه» فرصتی مناسب برای ارایه ایده‌های بکر و فراهم کردن زمینه‌های اجرای آن است.
براساس برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده، علاقه‌مندان می توانند با مراجعه با سایت رسمی «جایزه چالش نوآورانه» به نشانی irigp.ir ایده‌های‌های خود را براساس راهنمای نگارش معرفی شده در این سایت، ارسال کنند. ایده‌ها توسط هیات داوران بررسی شده و ایده‌های برگزیده فرصت ارایه طرح‌ در روزهای همایش را خواهند داشت. قابل ذکر است که بازه زمانی ارسال رقابتی بوده و به محض دریافت صدمین پیشنهاد معتبر به پایان خواهد رسید.
زمینه‌های مورد نظر شامل برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، طراحی و توسعه‌ وب‌سایت‌ها، کمپین‌های رسانه‌ای، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات انبوه، ابزارهای فناوری اطلاعات و یا برنامه‌های حامی آن‌ها برای گروه‌های برخط، طرح‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت گسترش سواد دیجیتال در جامعه، مدیریت شهری، آموزش، فرهنگ، کشاورزی، کسب‌و‌کار، ورزش، هنر و سایر زمینه‌های مرتبط است.
براساس این گزارش، نخستین «هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان» با موضوع محوری «اینترنت پیشران توسعه اقتصادی» و با حضور مقامات عالی رتبه کشور و چهره‌های تراز اول فناوری ارتباطات و اطلاعات جهان از جمله «سر وینتون سرف» پدر اینترنت، فادی شحاده مدیرعامل آیکان، «جارد کوهن» مدیر ایده های گوگل (Google Idea)، نمایندگان کشورهای عضو اکو و نمایندگان «اجمع» در روزهای 8 و 9 شهریورماه 1393 در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همایش و ثبت‌نام می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی www.pictweek.ir و برای شرکت در مسابقه چالش نوآورانه به نشانی اینترنتی www.irigp.ir مراجعه کنید.