نوکیا گوشی ۱۹ یورویی عرضه کرد - اخبار - اخبار

نوکیا گوشی ۱۹ یورویی عرضه کرد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۳/۵/۲۸ ۴:۳۱:۱۴ (942 بار خوانده شده)
نوکیا برای گوشی Nokia 130 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت را نیز در نظر گرفته است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت نوکیا گوشی معمولی جدیدی را با نام Nokia 130۰ معرفی کرده است که با داشتن قابلیت‌های قابل ملاحظه فقط ۱۹ یورو قیمت دارد و از این نظر می‌تواند مورد توجه عموم کاربران قرار گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این گوشی هوشمند که در رنگ‌های متنوع و با طراحی زیبا به دست کاربران می‌رسد، نمایشگر ۱.۸ اینچی از نوع QQVGA با کیفیت ۱۶۰ در ۱۲۸ پیکسل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به صفحه‌کلید سخت‌افزاری و فلش LED اشاره کرد.

شرکت نوکیا که همچنان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های معمولی در جهان محسوب می‌شود، برای گوشی Nokia 130 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت را نیز در نظر گرفته است.

روی این محصول سیستم‌عامل Series 30 OS نصب شده است که امکان اجرای فایل‌های صوتی MP3، فایل‌های تصویری و برنامه‌های موج FM رادیو را فراهم می‌کند.

شرکت نوکیا که این روزها زیر نظر مایکروسافت مدیریت می‌شود همچنین اعلام کرده است که باتری گوشی ۱۳۰ می‌تواند در هنگام پخش فایل‌های صوتی به مدت ۴۶ ساعت و هنگام تماشای فایل‌های ویدیویی به مدت ۱۶ ساعت انرژی را در خود ذخیره کند.

[img align=left width=300]http://itna.ir/images/docs/000031/031834/images/Nokia%20130%20(3).jpg[/img]