عرضه فون‌پد 8؛ تبلت باریک و سبک ایسوس - اخبار - اخبار

عرضه فون‌پد 8؛ تبلت باریک و سبک ایسوس

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۷ ۱۰:۳۳:۵۰ (968 بار خوانده شده)
Fonepad8 ، تبلت جدید 8 اینچی ایسوس است که 8.9 میلیمتر ضخامت و 310 گرم وزن دارد. - برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، Fonepad 8 جدیدترین محصول از خانواده Fonepad ایسوس است. این محصول یک تبلت فوق باریک و فوق سبک است که 8.9 میلیمتر ضخامت و 310 گرم وزن دارد.

فون‌پد 8 به آخرین پردازنده چهار هسته‌ای Atom اینتل مجهز شده که استفاده از این پردازنده کمک قابل توجهی به عمر باتری دستگاه می‌کند و زمان استفاده از دستگاه را به حدود 12 ساعت رسانده است.

Fonepad8 یک تبلت با نمایشگر 8 اینچی WXGAبا رزولوشن 1280x800 و پنل IPS است. این نمایشگر از پوشش ویژه ای برخوردار است که نسبت به خش و اثر انگشت مقاوم است.

با کاهش قاب نمایشگر، با وجود این که Fonepad یک دستگاه 8 اینچی است اما در مقایسه با سایر رقبا از ابعاد کوچکتری برخوردار است و با یک دست قابل استفاده شده است.

یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه امکان ثبت تصاویر و ویدیو را فراهم می‌کند. فناوری PixelMaster ایسوس ثبت تصاویر را با کیفیت‌تر می‌‌کند.

Fonepad 8 یک تبلت با قابلیت از استاندارد 3G، حداکثر 2 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می‌کند. به علاوه 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اینترنت توسط سرویس ASUS WebStorage Space نیز بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربر قرار گرفته است.

تبلت Fonpad 8 از سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و رابط کاربری اختصاصی ایسوس با نام ZenUI پشتیبانی می‌کند. ZenUI برخی از مشکلات موجود در اندروید را اصلاح کرده و سرعت دسترسی کاربر به اپلیکیشن را افزایش می‌دهد.

Fonepad 8 در چهار رنگ سیاه، سفید، قرمز و طلائی ارائه می‌شود.
برچسب‌ها: تبلت   حافظه   ایسوس   دوربین   ویدیو   استاندارد