مسیریابی در شب امکان جدید برنامه Google Map برای iOS - اخبار - اخبار

مسیریابی در شب امکان جدید برنامه Google Map برای iOS

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۴/۵/۱۸ ۶:۰۰:۰۰ (987 بار خوانده شده)
آخرین نقشه های Google برای آپدیت جدید iOS مجهز به مسیریابی در شب هست.

به گزارش ICTPRESS، این برنامه به صورت خودکار وقتی در شب برای مسیریابی استفاده بشه رنگ تیره تری به خودش میگیره.
رانندگان نباید وقتی در حال رانندگی هستند با این برنامه در حال مسیریابی باشند به -خصوص اگر که شب باشه. اینکار برای این انجام شده که باعث چشم درد نشه، بخصوص در مورد موتور سواران یا اونهایی که با پای پیاده هستند.
بر خلاف انتظار این برنامه بر اساس ساعت شبانه روز کار میکنه نه نور خورشید. فکر نکنید اگه که داخل یک اتاق تاریک برید کار میکنه. برای اینکه این مساله تست بشه ساعت گوشی رو از 2 بعد از ظهر به 2 صبح تغییر دادیم و دیدیم که تأثیری نداره.
این قابلیت برای استفاده کننده های Android وجود داشته و حالا کاربران iOS هم از اون بهره مند میشوند. با آپدیت جدید حتی میتونید روی جاهای مختلف لیبل قرار بدید و توی جستجوهایی که انجام میدید از اون استفاده کنید.
در حال حاضر کاربران میتونند که خانه و محل کار رو مشخص کنند و برنامه هم به شما اجازه میده که برخی آدرسهای خاص رو ذخیره کنید. ولی اگر دوست دارید خیلی سریعتر محل خانه پدر مادرتون رو پیدا کنید یا بتونید راحت تر آدرس پیتزافروشی مورد علاقتون رو ببینید میتونید آدرس رو وارد کنید، از پایین به بالا بکشید و بعد سه نقطه ای رو که در قسمت بالای سمت راست صفحه قرار داره کلیک کنید، اسم مورد دلخواهتون رو وارد کنید و توی جستجوهای بعدی ببینید که خیلی راحت تر و سریعتر ظاهر میشوند.
حتی اگر صفحه ای رو آپلود کرده باشید ولی اسم محل مورد نظر رو از لحاظ املایی اشتباه وارد کرده باشید میتونید اون رو اصلاح کنید.
ماه می بود که گوگل اخطارهای ترافیکی رو هم به نقشه خودش اضافه کرد وبه این ترتیب شما از گره های ترافیکی و مدت زمان تخمینی که در اون ترافیک گیر خواهید کرد با خبر میشید.