Adobe برای سازمان‌ها ابزار تحلیل داده عرضه کرد - نرم افزار - اخبار

Adobe برای سازمان‌ها ابزار تحلیل داده عرضه کرد

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۴/۷/۶ ۸:۳۶:۵۲ (996 بار خوانده شده)
گروه‌های بازاریابی و تیم‌های سازمانی می‌توانند این ابزار را در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

شرکت Adobe در خانواده ابزارهای تحلیلی خود روز گذشته سیستم جدیدی را با نام Analysis Workspace عرضه کرد و آن را برای سازمان‌ها بسیار کارآمد خواند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این سیستم به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند قابلیت‌های ابزارهای مختلف Adobe را به صورت یکجا جمع‌آوری کند تا یک پلتفرم تخصصی و گسترده را در اختیار مهندسان داده و کارشناسان بازرگانی بگذارد.

با این اقدام Adobe آخرین شرکت نرم‌افزاری محسوب می‌شود که در عرصه کلان داده و تحلیل اطلاعات گام برمی‌دارد. این طور که شرکت Adobe اعلام کرد، سیستم تحلیلی مذکور یکی از قوی‌ترین ابزاری است که می‌تواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم Analysis Workspace به عنوان بخشی از Adobe Analytics در کنار خدمات پردازش ابری Creative Cloud ارایه می‌شود و کاربران سازمانی می‌توانند به صورت یکجا تمام این مزایا را در اختیار بگیرند.

گروه‌های بازاریابی و تیم‌های سازمانی می‌توانند این ابزار را در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند و از ویرایش تصویر گرفته تا مدیریت داده‌های ذخیره شده در فضای ابری، آن را به کار گیرند.

شرکت Adobe توضیح داد که داده‌ها در این سیستم به صورت هوشمندانه تحلیل می‌شوند و نتایج حاصل از فرآیندهای آن در آن واحد منتشر می‌شود.
برچسب‌ها: نرم افزار   داده   ادوب   پلتفرم