فقط به ویندوز 10 دستور بدهید! - اخبار - اخبار

فقط به ویندوز 10 دستور بدهید!

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۶/۱/۲۰ ۹:۳۲:۲۹ (1007 بار خوانده شده)
استفاده از فرامین صوتی در نصب ویندوز 10، گامی بزرگ در تسهیل پیشبرد فرایندهای کاری از طریق رایانه‌ها محسوب می‌شود.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

از این به بعد برای نصب ویندوز ۱۰ نیازی به لمس صفحه کلید یا استفاده از موشواره رایانه ندارید و می‌توانید با صدور فرامین صوتی این کار را انجام دهید.


به گزارش ایتنا از مهر به نقل از انگجت، با عرضه تازه ترین نسخه به روزشده از ویندوز ۱۰ که البته هنوز در مرحله آزمایشی است، کاربران می‌توانند از دستیار صوتی کورتانا برای پیشبرد مراحل مختلف نصب ویندوز کمک بگیرند. به عنوان مثال می‌توانید به ویندوز بگویید تا به شبکه وای.فای متصل شود.

همچنین می‌توانید از ویندوز بخواهید تا خودش صفحه کلید و زبان های ورودی را تنظیم کند و همچنین می توانید بدون تایپ کردن و تنها با ادای کلمات وارد حساب مایکروسافت خود شوید.

البته قرار است در آینده قابلیت های صدور فرمان صوتی در ویندوز بیشتر و بیشتر شود. همچنین فرامین صوتی که فعلا برای محیط ویندوز ۱۰ تعریف شده، محدود است و اگر شما قصد دارید پیکربندی پیچیده‌ای را در محیط این سیستم عامل اعمال کنید مجبور خواهید شد از صفحه کلید و دست‌هایتان برای تایپ استفاده کنید.

با توجه به اینکه سیستم عامل ویندوز هنوز هم کاربرد گسترده ای دارد، این تحول گامی مثبت برای تسهیل پیشبرد فرایندهای کاری از طریق رایانه‌ها محسوب می‌شود.