فلش مموری گیره دار AH13A/AH15A - سخت افزار - اخبار

فلش مموری گیره دار AH13A/AH15A

دسته : سخت افزار در تاريخ ۱۳۹۶/۴/۱۳ ۷:۰۸:۰۳ (1584 بار خوانده شده)
فلش مموری اپیسر را با بدنه براق و گیره تعبیه شده فقط با فشار دادن گیره محصول توسط یک دست می‌توان آن را به هر جاسویچی یا لوازم جانبی آویزان کرد.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

مپانی اپیسر فلش مموری جدید در مدل‌های AH13A-AH15A را به بازار عرضه نمود، این محصول دارای گیره فلزی است که با یک دست باز و بسته می‌شود. همچنین بدنه ساخته شده تمام فلزی آن، این محصولات را در برابر ضربه، آب، و گرد و غبار محافظت می‌نماید که در نهایت منجر به حافظت اطلاعات شما در داخل این فلش مموری می‌شود.


طراحی منحصر به‌فرد گیره‌ای
فلش مموری AH13A-AH15A که با بدنه براق و گیره تعبیه شده برای حمل راحت طراحی شده است، فقط با فشار دادن گیره محصول توسط یک دست می‌توان آن را به هر جاسویچی یا لوازم جانبی آویزان کرد. طول بدنه این محصول به صورت ارگونومیک ساخته شده که باز و بسته کردن گیره را آسان کرده است.

طراحی بدنه فلزی و تکنولوژی COB محافظت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد
این محصول دارای بدنه فلزی است که AH13A در رنگ نقره‌ای براق و AH15A در رنگ دودی براق را از هم متمایز نموده و همچنین قابلیت ضدضربه به آن داده شده. تکنولوژی COB مقاومت این فلش مموری‌ها را در برابر آب گرد و غبار تضمین می‌کند و این اطمینان را برای حفاظت از اطلاعات کاربران ایجاد می‌کند.

سرعت انتقال بالا و ظرفیت حداکثر تا 128G
AH15A فلش مموری USB 3.1 نسل اول سرعت انتقال بالایی ارائه میکند که به طور موثر فرایند خواندن / نوشتن را کوتاه می‌نماید، و AH13A فلش مموری USB 2.0 سازگاری عالی دارد. هر دو مدل دارای ظرفیت ۸G,16G, 32G.64G هستند، و ظرفیت 128G فقط در مدل AH15A عرضه شده است، که توانایی نگه داری ۳۳،۰۰۰ عکس ۳۰،۰۰۰ موزیک، و یا ۳۰ ساعت ویدئو با رزولوشن بالا را دارد.