ایسوس یک تبلت کروم و دو کروم‌بوک با قیمت مناسب معرفی کرد - اخبار - اخبار

ایسوس یک تبلت کروم و دو کروم‌بوک با قیمت مناسب معرفی کرد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۷:۴۷:۱۴ (599 بار خوانده شده)
برای اولین بار ایسوس تبلتی را ساخته که بر پایه سیستم‌عامل Chrome OS است و هدف اصلی این تبلت قیمت مناسب و دسترسی آسان است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.



تبلت کروم ایسوس Chromebook Tablet CT100 نام دارد. این تبلت از یک صفحه 9.7 اینچی لمسی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این محصول توانایی مقاومت در برابر قطرات آب را هم دارد. البته تبلت کروم ایسوس تنها محصول جدید ایسوس نیست و دو کروم‌بوک هم به تازگی معرف شده است.

تبلت کروم ایسوس

سیستم‌عامل Chrome OS تا به حال در تبلت‌ها حضور نداشته و به تازگی وارد این عرصه شده است. به صورت کلی این سیستم‌عامل برای استفاده دانش‌آموزان طراحی شده است. این محصول ایسوس باعث می‌شود که کلاس‌های درس یک انتخاب دیگر هم داشته باشند.

تبلت کروم ایسوس از یک پردازنده شش‌هسته‌ای OP1 استفاده می‌کند. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات دستگاه هستند. این دستگاه یک درگاه USB-C هم دارد. ایسوس ادعا می‌کند که باتری تبلت این شرکت توانایی پشتیبانی یک روز در مدرسه را دارد. بدین ترتیب با یک بار شارژ حداقل 7 ساعت توانایی کارکرد را خواهید داشت.

در همین خصوص..

دل اولین کروم‌بوک خود با برند اینسپایرون را معرفی کرد
۷ شهریور, ۱۳۹۷

گوگل شاید پشتیبانی از ویندوز 10 را به برخی از کروم‌بوک‌ها…
۲۲ مرداد, ۱۳۹۷

همانطور که گفتیم تبلت کروم ایسوس تنها محصول تازه نیست. برای کسانی که هم یک لپ‌تاپ و هم یک تبلت نیاز دارند، یک کروم‌بوک دوکاره طراحی شده است. کروم‌بوک جدید Flip C214 همین محصول تازه است. این محصول یک صفحه 11.6 اینچی دارد که امکان چرخش 360 درجه را دارد.

مدل پایه این کروم‌بوک از پردازنده اینتل N4000 Celeron بهره می‌برد. این لپ‌تاپ تنها 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دو درگاه USB-C و یک جک صدا در دستگاه قرار گرفته است. این کروم‌بوک از قلم استایلوس هم پشتیبانی خواهد کرد.

ایسوس دو کروم‌بوک سنتی هم را بهبود بخشیده است. نسخه 11.6 اینچی C204 و نسخه 14 اینچی C403 هر دو آپدیت شده‌اند. بدنه هر دو کروم‌بوک ضدضربه شده و کیبورد آن‌ها به شکلی طراحی شده که دکمه‌ها کنده نشوند.

هر دو کروم‌بوک پردازنده دوهسته‌ای اینتل Celeron را دارند. 4 گیگابایت رم داخل هر دو دستگاه وجود دارد. می‌توانید از 32 گیگابایت حافظه داخلی هر دو دستگاه استفاده کنید. دو درگاه USB-A و USB-C هم موجود است. نسخه 14 اینچی باتری با کارایی 11 ساعته خواهد داشت و نسخه 11.6 اینچی هم لاغرتر از نسخه‌های قبلی شده است.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

این دستگاه‌ها به طوری طراحی شده‌اند که ضربه نبینند و خراب نشوند. چون عموما این محصولات در کلاس‌های درس استفاده خواهد شد. اگر هم قطعه‌ای خراب شد، تعمیر آن بسیاری آسان خواهد بود و بورد اصلی به راحتی جدا خواهد شد. قیمت و زمان عرضه مشخص نشده


برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.
برچسب‌ها: تبلت   ایسوس   کروک یوک   کلاس