به‌روزرسانی آی.اُ.اس 12.1.2 و مشکلات اتصال سلولی - اخبار - اخبار

به‌روزرسانی آی.اُ.اس 12.1.2 و مشکلات اتصال سلولی

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۶:۲۶:۳۶ (703 بار خوانده شده)
شرکت اپل اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای آی.اُ.اس 12.1.2 منتشر کرد که کارشناسان پس از بررسی این به‌روزرسانی به این نتیجه رسیدند که یک سری اشکالات و مسائل در زمینه اتصال سلولی در این به‌روزرسانی وجود داشته است.

شرکت اپل اخیرا به‌روزرسانی آی.اُ.اس 12.1.2 را به بازار عرضه کرد.
پس از عرضه، این نسخه زیر نظر متخصصان و کارشناسان مختلفی قرار گرفت و پس از بررسی به این نتیجه رسیدند که مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات سلولی در این نسخه وجود دارد که بر عملکرد آیفون تأثیر می‌گذارد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، برای برخی از کاربران چنین مسئله‌ای مطرح نبود ولی به نظر می‌رسد که برای برخی چنین مشکلی در اتصال سلولی اثبات شد و به راحتی اذعان داشتند که قبلا چنین مشکلی نداشتند.
در گزارش منابع مختلف مطرح شد که تعدادی از کاربران گوشی‌های آیفون ادعا داشتند به با ورود به اینترنت با استفاده آی.اُ.اس 12.1.2 دستگاه‌های آنها مشکل اتصال سلولی پیدا کرده است و اتصال داده‌ موبایل قطع شده است.

در گوشی برخی دیگر از کاربران اصلا چنین مشکلی مطرح نشد و برای برخی هم برطرف کردن چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر نیست و حتی ریست کردن آیفون هم باعث بازگردانی اتصال نمی‌شود.
برخی ادعا کردند که حتی دیگر با استفاده از تلفن خود، تماس هم نمی‌توانند بگیرند که واقعا عجیب است.


اپل هنوز به این موارد پاسخی نداده است ولی آی.اُ.اس 12.1.3 در راه است ولی هیچ تاریخی برای به‌روزرسانی مورد نظر مطرح نشده است و در هر صورت در این به‌روزرسانی جدید این مشکل وجود دارد.
اگر می‌خواهید از این به‌روزرسانی استفاده کنید، چاره‌ای نیست جز اینکه به نوعی این مسئله را تحمل کنید تا مشکل برطرف شود و به حالت نرمال بازگردد.

اگر در حال حاضر گوشی خود را به‌روزرسانی کرده‌اید، شاید مجبور باشید که مدتی فعلا گوشی خود را کنار بگذارید تا مسئله توسط متخصصان بررسی و مرتفع گردد. بعد از آن گوشی را بردارید و از آن لذت ببرید.