حذف اطلاعات مشکوک و غلط از یوتیوب - اخبار - اخبار

حذف اطلاعات مشکوک و غلط از یوتیوب

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۷/۱۱/۷ ۶:۴۶:۰۸ (831 بار خوانده شده)
یوتیوب اعلام کرد از این پس تماشای ویدئوهای مشکوک را به کاربران خود توصیه نمی‌کند
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

وب سایت اشتراک گذاری ویدئو، پس از شکایات متعدد، ویدئوهای حاوی اطلاعات غلط، درمان های جعلی برای بیماری های خطرناک و مسطح بودن زمین را در بخش «توصیه» کاربران نشان نمی دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، پس از شکایات متعدد درباره تعدادی از ویدئوهای نامطلوبی که در بخش توصیه های(recommendation) یوتیوب ظاهر می شد، این شرکت متعلق به گوگل تصمیم گرفته تا آنها را حذف کند.

طبق اعلام یوتیوب، ویدئوهایی که خلاف موازین اجتماعی باشند یا مواردی که اطلاعاتی نادرستی را در اختیار کاربران قرار دهند، از این وب سایت حذف خواهند شد.
در بیانیه این شرکت آمده است: «ما از توصیه مطالب و محتواهایی که به شیوه هایی خطرناک، اطلاعات غلط در اختیار کاربران قرار می دهند مانند ویدئوهایی درباره ترویج درمان های جعلی برای بیماری های جدی، ادعاهای مسطح بودن زمین یا ادعاهای غلط درباره رویدادهای تاریخی را حذف می کنیم.
به طور دقیق این روند فقط روی ویدئوهایی که ما به کاربر توصیه می کنیم، تاثیرگذار است.»

ماشین یادگیری و کارمندان انسانی برای ایجاد این تغییرات استفاده می شوند. البته تغییرات مذکور فقط در بخش توصیه های مربوط به آمریکا اجرا می شود. این یک تغییر تدریجی است و فقط مواردی را دربر می گیرد که بخش اندکی از ویدئوها در آمریکا است.
برچسب‌ها: گوگل   وب سایت   اطلاعات   ویدئو   یوتیوب