راه‌اندازی سایت ویژه بازی‌های المپیک توسط یاهو - اینترنت - اخبار

راه‌اندازی سایت ویژه بازی‌های المپیک توسط یاهو

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۱۶ ۵:۰۸:۲۸ (823 بار خوانده شده)
ایسنا- یاهو وب‌سایت جدیدی در پورتال Yahoo Sports راه‌اندازی کرد که گزینه‌های مختلفی برای دنبال کردن بازی‌های المپیک به بازدیدکنندگان ارایه و هم‌زمان امکان تبلیغ در این سایت را برای بازاریابان فراهم می‌کند.


سایت جدید sports.yahoo.com/olympics، ویدیوهای مستمر و محتوای به‌روز شده از بازی‌های المپیک ‌٢٠٠٨ و همچنین عکس‌هایی از بازی‌ها را به همراه تحلیل‌های کارشناسی قهرمانان سابق المپیک ارایه خواهد کرد.
سایت یاهو همچنین دارای ویژگی‌های اضافی خواهد بود که با تبلیغات همراه هستند مانند Beijing Torch Tracker که مسیری که مشعل المپیک پیش از افتتاح بازی‌ها در دور چین طی کرده را نشان می‌دهد.
کاربران این سایت می‌توانند تنظیمات سایت را شخصی‌سازی کنند تا اخبار فوری در ورزش مورد علاقه‌ی خود یا مسابقات بین‌المللی ویژه را دنبال کنند.
بازدیدکنندگان این سایت می‌توانند فهرست تماشایی ایجاد کند که اخبار و نتایج بازی‌های ورزشکاران مورد علاقه‌ی آن‌ها را پیگیری می‌کند.
یاهو همچنین از طریق پلت‌فرم Connected Life در دستگاه‌های تلفن همراه به‌روزرسانی‌های نتایج المپیک را عرضه می‌کند و کاربران می‌توانند شمار مدال‌ها، عکس‌ بازی‌ها و محتوای کارشناسی را در وب‌سایت Web site http://m.yahoo.com/‌٢٠٠٠٨games مشاهده کنند.
سرویس Yahoo Search نیز میانبری فراهم خواهد کرد که به کاربران کمک می‌کند محتواهای اینترنتی مربوط به المپیک را سریع‌تر بیابند.