سایت تبادل لینک دلیشز یاهو به‌سازی شد. - اینترنت - اخبار

سایت تبادل لینک دلیشز یاهو به‌سازی شد.

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۱۴ ۸:۲۹:۳۹ (901 بار خوانده شده)
یاهو 10 ماه پس از عرضه‌ی نسخه‌ی پیش نمایشی از به‌سازی سایت معروف del.icio.us، دات‌های بین این کلمه را حذف و نسخه‌ی سریع‌تر و راحت‌تر آن را راه‌اندازی کرد.



(ایسنا)، بنا بر اعلام Delicious، نسخه‌ی جدید این سایت از هفته‌ی گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و به زیرساخت جدیدی تغییر یافته که هر صفحه را سریع‌تر می‌کند. به علاوه Delicious موتور جست‌وجوی خود را به‌سازی کرده تا سریع‌تر و قدرتمندتر باشد.

موتور جست‌وجوی جدید این سایت به کاربران اجازه می‌دهد با یکی از تگ‌های خود، بوک مارک یک کاربر دیگر یا در شبکه‌های اجتماعی خود جست‌وجو کنند.


اقدام برای حذف دات‌های آدرس اینترنتی Delicious به‌منظور اجتناب از تلفظ اشتباه آن بوده و در حالی که آدرس قدیمی این سایت هنوز فعال است، کاربران برای رفتن به سایت جدید باید دوباره روند لاگ‌این را طی کنند.


Delicious سایت Social bookmarking متعلق به یاهو است که با مشارکت و با استفاده از کمک تک ‌تک کاربران اینترنت، صفحات اینترنتی و محتوای آن‌ها را "برچسب‌گذاری" یا به عبارت دیگر تگ‌گذاری می‌کند.


شمار کاربران بازیدکننده‌ی این سایت از زمان خریداری شدن توسط یاهو در اواخر سال 2005 از 300 هزار نفر به 5 میلیون نفر افزایش یافته است و اکنون 150 میلیون لینک بوک مارک شده دارد.