ساخت دستگاه جدید برای افزایش سرعت شبکه‌های کامپیوتری - سخت افزار شبکه - اخبار

ساخت دستگاه جدید برای افزایش سرعت شبکه‌های کامپیوتری

دسته : سخت افزار شبکه در تاريخ ۱۳۸۷/۸/۲ ۶:۴۱:۵۷ (1080 بار خوانده شده)
همکاران سیستم-

شرکت Afore Solutions از ساخت فناوری جدیدی در حوزه Ethernet خبر داده است که می‌تواند قیمت فناوری‌های وابسته به سیستم محاسبات کامپیوتری در اینترنت(Cloud Computing) را کاهش دهد.

این دستگاه کوچک که در اصل Accelerated Secure Ethernet (ASE) 3300 نامیده می‌شود، سرعت و ایمنی Ethernet را برای نقل و انتقال اطلاعات بین مراکز داده افزایش می‌دهد و بر این اساس، شرکت‌های تجاری می‌توانند با اطمینان بیشتری به سیستم‌های پشتیبان اطلاعاتی متصل شوند.






به کمک این دستگاه جدید شرکت‌های تجاری از این پس قادر خواهند شد سرویس‌های اینترنتی را که شرکت‌های کوچک‌تر برای برون‌سپاری منابع فناوری خود مورد استفاده قرار می‌دادند، به کار برند.

دستگاه جدید ASE 3300 قادر است چندین ورودی برای شبکه‌های محلی را به یک ورودی WAN متصل کند و بر این اساس، 10 ورودی موجود در یک شرکت به یک ورودی تبدیل شود و از این طریق، در هزینه‌های سازمانی صرفه‌جویی‌های فراوان صورت گیرد. این دستگاه می‌تواند از طریق اتصال مجدد IPهای مشکل‌دار، کلیه پیغام‌های خطا در شبکه را از بین ببرد. این مسئله باعث می‌شود تا سرعت یک شبکه افزایش یابد.

به گفته "جاناتان ریوز"(Jonathan Reeves) مدیرعامل و مدیر سیاست‌گذاری‌های شرکت Afore، دستگاه ASE 3300 می‌تواند کارایی دستگاه‌های موجود را در یک سازمان 50 تا 60 درصد افزایش دهد.