دولت الکترونیک - اقدامات انجام شده براي توسعه دولت الكترونيك - اخبار
دسته : دولت الکترونیک در تاريخ ۱۳۹۱/۷/۱۹ ۱۰:۳۵:۴۳ (1039 بار خوانده شده)
رئيس امور توسعه الكترونيك معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري با بيان اين‌كه جزئيات ايجاد شهر اداري الكترونيك مشخص نيست، تصريح‌ كرد: سند جامع دولت الكترونيك يا همان نقشه راه مصوب شده اما پروسه ابلاغ آن طولاني است. برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.
ادامه | 3804 کلمه در ادامه متن
دسته : دولت الکترونیک در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۵ ۱۱:۳۵:۳۲ (1125 بار خوانده شده)
پياده‌سازي دولت الكترونيكي يكي از مهم‌ترين چشم‌اندازهاي پيش رو در برنامه پنجم توسعه كشور است و در اين راستا ايجاد درگاه خدمات الكترونيكي ايران را مي‌توان يكي از اصلي‌ترين حلقه‌هاي زنجير پياده‌سازي اين مهم دانست.
ادامه | 9536 کلمه در ادامه متن
دسته : دولت الکترونیک در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۱۱ ۷:۵۱:۲۹ (1165 بار خوانده شده)
یکی از مفاهیمی که در دهه اخیر به گونه‌ای بسیار گسترده در جوامع پیشرفته بررسی می‌شود، مفهوم دولت الکترونیکی است، هدف اصلی از پیدایش دولت الکترونیکی، روش مناسبی برای دسترسی هرچه بهتر وبهتر شهروندان به اطلاعات و خدمات دولتی، اصلاح کیفیت خدمات و ارائه فرصت‌های بیش‌تر برای مشارکت در فرایندها و نهادهای مردم‌سالار است.
ادامه | 22568 کلمه در ادامه متن
دسته : دولت الکترونیک در تاريخ ۱۳۸۹/۴/۲۲ ۸:۳۷:۱۱ (1003 بار خوانده شده)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروزه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشورها یکی از شاخص‌ها و ملاک‌های توسعه یافتگی در جوامع بشری است اظهار کرد: بکارگیری ICT به عنوان یکی از ابزارهای موثر سبب سهولت در انجام بسیاری از امور جاری می‌شود.
ادامه | 3194 کلمه در ادامه متن
دسته : دولت الکترونیک در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۳۰ ۶:۰۶:۰۲ (1086 بار خوانده شده)
با توجه به برنامه چهارم توسعه در زمینه دولت الکترونیکی در وضعیت مطلوبی نیستیم.
ادامه | 3235 کلمه در ادامه متن