سال سبز برای آواژنگ - اخبار - اخبار

سال سبز برای آواژنگ

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۷ ۱۸:۳۴:۴۷ (1663 بار خوانده شده)
چندی پیش نشست خبری سالانه آواژنگ با حضور خانم آلوالیو، مدیر فروش و بازاریابی منطقه‌ای شرکت گیگابایت یونایتد، مدیران گروه آواژنگ و نماینده‌های رسانه‌ها برگزار شد.


چندی پیش نشست خبری سالانه آواژنگ با حضور خانم آلوالیو، مدیر فروش و بازاریابی منطقه‌ای شرکت گیگابایت یونایتد، مدیران گروه آواژنگ یعنی مسعود پژمان،‌ ‌مدیرعامل شرکت سخت‌افزار آواژنگ، منصور جلیلیان، مدیرعامل شرکت آواژنگ،‌ ‌بیتا طهماسبی، مدیرعامل شرکت خدمات آواژنگ و شهرام جهان ‌بیگلری مدیرعامل شرکت آواژنگ سیستم و نماینده‌های رسانه‌ها برگزار شد.

آلوالیو ضمن مرور سیر تکاملی مادربوردهای گیگابایت از سال 2005 تاکنون، گفت: شعار گیگابایت در سال 2008 «سال سبز» است. به این معنی که امسال گیگابایت توجه زیادی به محیط زیست خواهد داشت. وی گفت:

«امیدواریم بتوانیم محصولاتی تولید کنیم که ضمن کارایی و کیفیت بالا، با طبیعت هم سازگار باشند. به این معنی که محصولی تولید کنیم که هم بهتر بازیافت و هم تا بیست درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر و راه‌اندازی بخش PVC، استخدام نیروهای متخصص جدید و آموزش دادن‌ ‌آن‌ها، تعمیر قطعه در نمایندگی‌ها به جای ارجاع به مرکز اصلی، نصب کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و برداشتن گام‌هایی برای تولید محصولات برخی از فعالیت‌های سال آتی گروه شرکت‌های آواژنگ هستند.»

در انتها کوروش عباسی، مدیر اداره بازاریابی و روابط عمومی گروه آواژنگ، گزارشی از فعالیت‌های یک ساله مجموعه تحت‌‌مدیریتش را ارایه کرد.